PayU się zmienia, żeby zostać liderem

12-07-2011, 08:51

Grupa PayU chce zbudować silną markę w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozpoczyna się rebranding rumuńskiej GECAD ePayment, którego efektem będzie przyjęcie nowej nazwy - PayU. Podobne działania zastosowano już na początku czerwca w przypadku polskiego agregatora płatności należącego do PayU – Platnosci.pl.

Sonda
Robiąc zakupy w sieci płacisz:
  • zwykłym przelewem
  • szybkim przelewem
  • SMS-em
  • kartą płatniczą
  • za pobraniem
  • inaczej
wyniki  komentarze

GECAD ePayment weszła w skład grupy PayU w 2010 r. W pierwszym etapie procesu rebrandingu firma zmieni swoje logo z ePayment, online payments, build up your sales na ePayment. Member of PayU. Będzie ono wykorzystywane przez kilka miesięcy, do momentu przyjęcia docelowej nazwy marki - PayU.

Na początku czerwca identyczny element (Member of PayU), podkreślający przynależność do międzynarodowej grupy, pojawił się także w logotypie polskiego agregatora płatności należącego do PayU – Platnosci.pl.

- Proces rebrandingu, który będzie odbywał się w ciągu kolejnych miesięcy, ma dwa główne cele. Po pierwsze, przyjęcie regionalnej marki PayU, zgodnie z decyzją holdingu Naspers o prowadzeniu działalności w sektorze płatności internetowych w regionie pod jedną marką. Po drugie, ogłoszenie nowej strategii rozwoju, którą będziemy podążać przez najbliższe lata - wyjaśnia Daniel Nicolescu, Dyrektor Generalny ePayment. Na początek zdecydowaliśmy się na zastąpienie starego hasła zwrotem „Member of PayU”, w ostatnim etapie przestaniemy używać i tego sformułowania, określając się wyłącznie jako PayU - dodaje.

>> Czytaj też: Platnosci.pl - miliard złotych obrotu

Rozwój rumuńskiego agregatora płatności online będzie następował w trzech kierunkach:

  1. Rozszerzenie zintegrowanej oferty dostępnych metod płatności. Obecnie są to: płatności kartą, mikropłatności (SMS, DMTF), przelewy bankowe, bankowość internetową, Mobilis i PayPal.
  2. Rozwój i wdrożenie nowych usług uzupełniających płatności online, przeznaczonych dla dokonujących zakupów w sieci.
  3. Regionalna ekspansja poprzez eksport technologii.

- Proces rebrandingu to również doskonały moment na zwiększenie naszej obecności w świadomości osób dokonujących zakupów w sieci. Przeprowadzimy serię kampanii i zorganizujemy kilka wydarzeń, aby wesprzeć nasze działania skierowane do sklepów internetowych i przede wszystkim kupujących – deklaruje Daniel Nicolescu.

Właścicielem spółek należących do grupy PayU jest międzynarodowy koncern medialny Naspers. W 2010 roku PayU obsłużyła ponad 31 milionów transakcji o łącznej wartości ponad 800 milionów euro. W Polsce posiada ponad 40 proc. rynku płatności internetowych, w Rumunii natomiast udział PayU w płatnościach online to ponad 90 proc.


Następny artykuł » zamknij

Bat na urzędy skarbowe

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy