Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ostatnia szansa, by zgłosić projekt do Challenge Up! – programu dla startupów stworzonego przez Intel, Cisco i Deutsche Telekom

22-05-2015, 13:06

Tylko do 31 maja br. można zgłaszać projekty do Challenge Up! – akceleratora dla startupów bazujących na idei internetu rzeczy (Internet of Things). Wspólną inicjatywę Cisco, Intel i Deutsche Telekom reprezentowanego przez hub:raum ogłoszono w marcu bieżącego roku podczas Mobile World Congress. Na początku maja partnerem akceleratora został BMW Startup Garage, który pośród zgłoszonych projektów będzie szukać rozwiązań z zakresu smart i connected car.

Ze względu na przedłużenie terminu nadsyłania aplikacji, zainteresowane startupy mogą zgłaszać swoje pomysły do 31 maja na stronie www.challengeup.eu.

 

Głównym celem Challenge Up! jest wsparcie startupów zajmujących się tematyką internetu rzeczy w szybszej komercjalizacji ich pomysłów poprzez wspólne projekty, mentoring, wysokiej jakości networking oraz dostęp do zasobów trzech korporacji. Inicjatywa łączy zasoby i doświadczenie Cisco, Intela i Deutsche Telekom (właściciela sieci T-Mobile w Polsce), a każda z firm wyposaży startupy w szeroki wachlarz możliwości oraz dostęp do know-how organizacji. Wybrane do programu zespoły nie ponoszą kosztów związanych z udziałem w Challenge Up!, nie jest także wymagany kapitał własny, a uczestnicy zachowują prawa do swojej własności intelektualnej. Informacje o procesie rekrutacji dostępne są na stronie internetowej.

 

Na jakie wsparcie mogą liczyć startupy? 

Cisco daje startupom wsparcie jednej z najsilniejszych sił sprzedażowych na świecie, możliwość konfrontacji pomysłu z ekspertami oraz dostęp do wiedzy ponad 25 tysięcy inżynierów specjalizujących się w obszarach związanych z internetem rzeczy.

Oferta hub:raum opiera się na czterech filarach, są to: finansowanie projektu do 300 000 euro, wsparcie mentorów zewnętrznych i ekspertów z DT, możliwość pracy w przestrzeniach coworkingowych w całej Europie oraz smart money, czyli komercjalizację na europejskich rynkach i dostęp do kanałów dystrybucji poprzez łączenie z ofertami operatorów i wspólne kampanie marketingowe.

Z kolei Intel daje dostęp do wiedzy wysokokwalifikowanych inżynierów, czerpanie z doświadczenia sieci partnerów działających w obszarze biznesu i R&D, dostęp do rozwiązań sprzętowych i technologii komunikacyjnych czy z zakresu internetu rzeczy, wsparcie funduszu Intel Capital i szerokiego portfolio firm, jak również dostęp do sieci mentorów i ekspertów zewnętrznych.

BMW Startup Garage pomoże startupom zdefiniować obszary o największym potencjale rynkowym, oceni projekty pod kątem zastosowania w przemyśle motoryzacyjnym oraz zapewni zespołom dostęp do ekspertów.

 

Więcej informacji o korzyściach płynących z udziału w programie znajduje się w infografice poniżej.

 

Challenge Up! został stworzony z myślą o startupach na wczesnym etapie rozwoju, które pracują nad projektami z dziedziny internetu rzeczy i pokrewnymi obszarami, takimi jak inteligentne rozwiązania (inteligentny dom, inteligentne miasto, inteligentna energia, inteligentne samochody, technologie wearables, koncepcja Industry 4.0), bezpieczeństwo informacji, Big Data, analityka, łączność czy cloud computing. Ze względu na udział korporacji w dwóch odbywających się w przyszłym tygodniu konferencjach, Connected Conference w Paryżu oraz Pioneers Festival w Wiedniu, termin nadsyłania zgłoszeń został wydłużony do 31 maja. Dotychczas ponad 900 osób zarejestrowało się na platformie Challenge Up!.

 

challenge up korzyści infografika

 

Partnerem sekcji Startupy jest PizzaPortal.pl - startup, który powstał w 2010 roku, a od 2012 roku stał się częścią grupy Delivery Hero - holdingu ułatwiającego zamawianie jedzenia na całym świecie. Wgryź się w sukces razem z PizzaPortal.pl!

Wgryź się w biznes z PizzaPortal.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *