Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń do konkursu Bezpieczny eSklep

PATRONAT MEDIALNY 31-01-2012, 17:25

W naszym kraju działa już około 15 tys. sklepów internetowych. Do części zdążyliśmy się przyzwyczaić, ale niektóre dopiero w tym roku zostały założone lub zdecydowały się przejść z off-line do on-line. Czy odniosą rynkowy sukces i dołączą do najlepszych, czas pokaże. Tymczasem sklepy działające od co najmniej roku mogą sprawdzić się w II edycji konkursu Bezpieczny eSklep. Zainteresowani powinni się spieszyć, bo zgłoszenia są przyjmowane tylko do 31 stycznia 2012.

Celem konkursu jest promowanie stosowania przez sklepy internetowe dobrych praktyk gospodarczych w handlu elektronicznym, a w szczególności wiarygodności, jakości i rzetelności świadczonych przez przedsiębiorcę usług. Ostateczną listę laureatów wytypuje Kapituła Konkursu, w skład której wchodzą przedstawiciele środowisk konsumenckich oraz firm związanych na co dzień z branżą e-commerce.

W tym roku dodatkowo będzie można przekonać się o tym, jak postrzegają sklep konsumenci. Organizator konkursu – Instytut Logistyki i Magazynowania – postanowił bowiem wprowadzić krótką ankietę, w której każdy klient może ocenić sklep. Ankieta składa się z trzech pytań oraz skali od 1 (min) do 5 (max). Odpowiadając na dwa dodatkowe pytania w terminie od 12 do 31 stycznia 2012, można też otrzymać nagrodę ufundowaną przez Unizeto Technologies, jednego z partnerów strategicznych konkursu. Autorom 10 najciekawszych opinii zamieszczonych w ankietach firma przyzna nagrody w postaci certyfikatów do podpisywania i szyfrowania wiadomości e-mail (certyfikaty ID). Z kolei sklep, który zostanie najlepiej oceniony w ankiecie dostępnej na stronie konkursu oraz poprzez system Opineo, otrzyma Wyróżnienie Konsumenta.

Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę marca. Partnerami tegorocznej akcji są firmy, Siódemka, Transferuj.pl, Cklic Shop, Unizeto Technologies, BIG InfoMonitor, Benhauer. Patronat merytoryczny świadczą Europejskie Centrum Konsumenckie, Federacja Konsumentów, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Kancelaria Radcy Prawnego MPW, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Certyfikat Euro-Label. Patronat honorowy nad konkursem Bezpieczny eSklep objęli Wicepremier Minister Gospodarki Waldemar Pawlak oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Wojciech Rafał Wiewiórowski.

Więcej szczegółów na stronie www.bezpiecznyesklep.pl - przypominamy, że 31 stycznia 2012 jest ostatnim dniem przyjmowania zgłoszeń do konkursu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *