Orange wita klientów TP

16-04-2012, 18:16

Od dziś marką handlową Telekomunikacji Polskiej jest Orange. Zmiana ta oznacza nowe produkty dla klientów, w tym nową kategorię Open, czyli pakiet usług mobilnych i stacjonarnych.

Zapowiadany już jakiś czas temu rebranding Telekomunikacji Polskiej właśnie się rozpoczyna. Dla klientów ma to oznaczać możliwość załatwienia wszystkich formalności w jednym salonie, a dla Grupy TP - zmianę wizerunku na ten lepiej kojarzony.

- Żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe, stało się faktem. Kluczem do tych zmian jest konwergencja i jestem dumny, że Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open. Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce - mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Poza dostępem do konwergentnej oferty Orange Open, wkrótce Orange zaoferuje klientom oglądanie tych samych programów telewizyjnych i filmów w telewizorze, na komputerze, tablecie i telefonie. Przygotowano też specjalne promocje, np. 1000 minut na powitanie w Orange, nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD.

Czytaj też: Polacy kojarzą już sobie markę T-Mobile

Klienci będą mogli teraz w jednym salonie załatwić zarówno sprawy dotyczące usług mobilnych, jak i stacjonarnych, niezależnie od tego, czy należą do TP, czy PTK Centertel. Pod marką Orange oferowane będą wszystkie dotychczasowe usługi.

Rozpoczęto już zmianę wizerunku salonów Telekomunikacji Polskiej, a do końca maja wszystkie salony mają przejść proces rebrandingu.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031