Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W przypadku poprzednich produktów, które pojawiały się w programie popularnej prezenterki, skutkowało to zwiększeniem sprzedaży. Czy Apple doświadczy tego samego?

Oprah Winfrey to zdecydowanie najważniejsza kobieta show biznesu w Stanach Zjednoczonych. Prowadzony przez nią talk show cieszy się ogromną popularnością. Znalezienie się w nim oznacza trafienie do świadomości milionów Amerykanów. Jej siła oddziaływania jest ważnym i silnym narzędziem. Jak się okazuje, doskonale sprawdza się w promocji.

>> Czytaj także: Milion obserwujących, czyli fenomen Twittera 

W ostatnim czasie w programie pani Winfrey gościły m.in. Twitter oraz Kindle. Ten pierwszy - serwis mikroblogowy - robi zawrotną karierę. Na całym świecie ma już kilkadziesiąt milionów użytkowników. To zapewne nie tylko efekt samej jego koncepcji, ale także wizyty twórcy serwisu w Oprah Winfrey Show. Podobnie Kindle - prezenterka przyznała w 2008 roku na antenie, że chętnie z niego korzysta. Ile osób ruszyło po programie na wirtualne zakupy? Amazon miał problemy z realizacją zamówień.

Teraz szansę na zmierzenie się z potęgą czarnoskórej Amerykanki ma firma Apple. Pani Winfrey w jednym z ostatnich programów określiła się jako fanka iPada - podaje AppleInsider. Opisała także swoje doświadczenia związane z czytaniem książek z wykorzystaniem tego urządzenia. Podkreśliła, że jest ono łatwiejsze ze względu na podświetlany wyświetlacz.

Czy spowoduje to, że firma z Cupertino przestanie się wyrabiać z zaspokajaniem potrzeb swoich klientów? Już teraz ma z tym problem, stąd niedawna decyzja o przesunięciu zagranicznej premiery tabletu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *