Opowiedz UKE o doświadczeniach z Pocztą Polską

05-03-2009, 21:38

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce poznać naszą, czyli konsumentów, opinię o działaniu Poczty Polskiej. Chce on bowiem, by nowelizacja Prawa pocztowego uwzględniała zdanie i sugestie tych, którzy z usług Poczty korzystają.

Urząd Komunikacji Elektronicznej, będąc współodpowiedzialnym za funkcjonowanie rynku pocztowego w Polsce, aktywnie włączył się w poprawę świadczonych usług. Pozytywne sygnały, jakie zaczęły dobiegać od narodowego monopolisty w sprawie terminowości doręczanych przesyłek, nie uśpiły jednak czujności Anny Streżyńskiej, stojącej zawsze po stronie konsumentów.

Aby lepiej poznać odczucia klientów Poczty Polskiej, Urząd zamieścił na swojej stronie internetowej krótką ankietę. Jej wypełnienie da UKE szansę spojrzenia na sytuację na Poczcie od strony konsumentów. Urząd chce mieć pełen obraz sytuacji u narodowego monopolisty, gdyż od listopada ubiegłego roku trwają prace nad nowelizacją prawa pocztowego. Oprócz tego UKE musi pomóc Poczcie przygotować się do liberalizacji rynku, która nastąpi w ciągu najbliższych kilku lat.

Polski regulator, podobnie jak Unia Europejska, dąży do kontrolowanej liberalizacji rynku pocztowego. Musi bowiem mieć na względzie także konieczność zapewnienia obywatelom jak najszerszego dostępu do usług pocztowych, których ceny powinny być przystępne.

UKE chce także, by wprowadzane do polskiego prawa pocztowego zmiany lepiej służyły klientom Poczty Polskiej i jej konkurentów.

Ankieta dostępna jest na stronach UKE.


Następny artykuł » zamknij

RIM otwiera App World

Źródło: UKE
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Kwiecień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930