Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce poznać naszą, czyli konsumentów, opinię o działaniu Poczty Polskiej. Chce on bowiem, by nowelizacja Prawa pocztowego uwzględniała zdanie i sugestie tych, którzy z usług Poczty korzystają.

Urząd Komunikacji Elektronicznej, będąc współodpowiedzialnym za funkcjonowanie rynku pocztowego w Polsce, aktywnie włączył się w poprawę świadczonych usług. Pozytywne sygnały, jakie zaczęły dobiegać od narodowego monopolisty w sprawie terminowości doręczanych przesyłek, nie uśpiły jednak czujności Anny Streżyńskiej, stojącej zawsze po stronie konsumentów.

Aby lepiej poznać odczucia klientów Poczty Polskiej, Urząd zamieścił na swojej stronie internetowej krótką ankietę. Jej wypełnienie da UKE szansę spojrzenia na sytuację na Poczcie od strony konsumentów. Urząd chce mieć pełen obraz sytuacji u narodowego monopolisty, gdyż od listopada ubiegłego roku trwają prace nad nowelizacją prawa pocztowego. Oprócz tego UKE musi pomóc Poczcie przygotować się do liberalizacji rynku, która nastąpi w ciągu najbliższych kilku lat.

Polski regulator, podobnie jak Unia Europejska, dąży do kontrolowanej liberalizacji rynku pocztowego. Musi bowiem mieć na względzie także konieczność zapewnienia obywatelom jak najszerszego dostępu do usług pocztowych, których ceny powinny być przystępne.

UKE chce także, by wprowadzane do polskiego prawa pocztowego zmiany lepiej służyły klientom Poczty Polskiej i jej konkurentów.

Ankieta dostępna jest na stronach UKE.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

RIM otwiera App World

Źródło: UKE



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR