Open Ticket przejmuje stery w Grono.net

17-07-2010, 08:56

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zaakceptowało nową strategię Grono.net. Zaproponowana przez nowego inwestora wizja rozwoju serwisu uzyskała jednogłośne poparcie akcjonariuszy. Serwis czeka rewitalizacja i zaimplementowanie nowych rozwiązań.

Open Ticket zainwestowała w Grono.net we wrześniu 2009 r. Głównym zadaniem nowego inwestora była mediacja pomiędzy akcjonariuszami oraz stworzenie wizji rozwoju serwisu. W tym celu firma powołała grupę menadżerską, której zadaniem jest rewitalizacja serwisu oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.

>> Czytaj też: Nasza Klasa zmienia wizerunek

- Trendy globalne wskazują wzrost atrakcyjności lokalnych rozwiązań dla użytkowników ze względu na większą elastyczność rozwiązań komercyjnych, które w przypadku serwisów o charakterze międzynarodowym muszą być wypadkową oczekiwań z wielu rynków – mówi Waldemar Mierzejewski, członek rady nadzorczej Grona.net i przedstawiciel inwestora. - Chcielibyśmy ugruntować pozycję Grono.net na rynku, bez międzynarodowych ambicji – dodaje.

Sonda
Jesteś użytkownikiem Grono.net?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W skład grupy menadżerskiej powołanej przez inwestora wchodzą Piotr Kuśmierkiewicz z Bright Consulting, Michał Lorenc junior, dyrektor kreatywny Blueberry Communication Group. Znaleźli się w niej również Bogdan Wiśniewski i Shmuel Chafets, związani obecnie z izraelską grupą inwestycyjną Giza oraz Szczepan Ostasz, pełniący od lutego 2010 r. funkcje prezesa spółki i zarazem jedynego członka zarządu Grono.net.

- Chcemy dostarczać usługi niemożliwe do zreplikowania przez serwisy globalne lub lokalne, których przekrój wiekowy obejmuje całą populację, jak to ma miejsce w przypadku Facebooka czy Naszej Klasy – zapowiada Szczepan Ostasz.

Piotr Kuśmierkeiwicz zapewnia, że nowe usługi Grono.net uruchomi jeszcze w trakcie wakacji. Przez ostatnich kilka miesięcy z powodzeniem testowaliśmy zakupy grupowe. Przykładamy dużą rolę do komunikacji z użytkownikiem i jesteśmy na etapie weryfikacji ich oczekiwań. Chcemy także wykorzystać potencjał telefonów komórkowych. Jesteśmy w trakcie podpisywania umów z producentami technologii mobilnych, które obecnie nie są jeszcze dostępne w naszym kraju – dodaje Kuśmierkiewicz.

- Inwestycja w Grono.net jest naszym prywatnym działaniem, gdyż uważamy, że po fali globalizacji na rynku serwisów społecznościowych coraz większą rolę będą pełniły serwisy lokalne - mówi Bogdan Wiśniewski. - Nie jest też tak, iż Giza za jakiś czas odkupi nasze udziały lub w inny sposób stanie się kolejnym inwestorem. Gdybyśmy cokolwiek obiecywali w imieniu Gizy byłoby to nie fair. Zresztą Grono.net nie mieści się w profilu inwestycyjnym Gizy. To implementacja istniejącego na świecie modelu biznesowego, a nie unikalny projekt mający szanse na globalny sukces – dodaje.

>> Czytaj też: Nasza Klasa: To nieprawda, że zmiany regulaminu zawierają klauzule niedozwolone

- Wszyscy udziałowcy w pełni wspierają i akceptują nowe działania. Z zaprezentowanej strategii wynika, że Spółka powinna być w stanie rozwijać się z wypracowanych środków. Jeżeli jednak będziemy chcieli przyspieszyć pewne elementy działania i wdrażania strategii, wówczas nie wykluczamy dofinansowania serwisu – podkreśla Waldemar Mierzejewski.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31