Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Omnibus-Online to wielotematyczne badanie realizowane przez internet wśród uczestników panelu IMAS OnLIne. Pierwsza fala rozpocznie się 19 listopada 2008 roku.

Badania typu omnibus zawierają pytania z różnych dziedzin i branży, pochodzą od różnych klientów. Instytut Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International Sp. z o.o., który za pośrednictwem internetu będzie realizować to badanie, od lat prowadzi podobne badania dla wielu firm.

Marcin Piwowarczyk, Project Manager działu badań internetowych, podkreśla wiele zalet tego typu badań: "To efektywna kosztowo propozycja dla wszystkich, którzy chcą poznać opinie dużej, reprezentatywnej grupy internautów".

Omnibus-Online - strona główna badania
fot. - Omnibus-Online - strona główna badania
Badanie Omnibus-Online prowadzone będzie każdorazowo na reprezentatywnej próbie 500 użytkowników internetu w wieku od 18 do 54 lat. Może ono posłużyć do otrzymania szybkich i stosunkowo tanich wyników dotyczących nowego produktu, opinii o istniejących usługach i produktach czy też wizerunku samej firmy lub nowych potrzeb konsumentów.

Badanie realizowane jest co miesiąc, co pozwoli na obserwowanie zmian zachodzących w czasie. Dane mają być gotowe już po tygodniu od uruchomienia badania.

Szczegóły na temat Omnibus-Online znajdziecie na stronie:

www.imas.pl/omnibus-online


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E