Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Czterech tygodni potrzebowała Oprah Winfrey, by przeszło milion osób zaczęło śledzić jej wpisy na Twitterze.

Nie minął nawet miesiąc od momentu, gdy Oprah Winfrey - jedna z najpotężniejszych Amerykanek w świecie show biznesu - wysłała pierwszą wiadomość poprzez Twittera. W ciągu czterech tygodni napisała ich łącznie zaledwie 42, w większości promując samą siebie. To jednak wystarczyło, by stała się ósmą osobą, której konto jest obserwowane przez przynajmniej milion osób. Co ciekawe, sama Oprah obserwuje zaledwie 11 osób.

Jeszcze niedawno toczył się zacięty wyścig o to, czyje wpisy będą cieszyły się największą popularnością. Ostatecznie granicę miliona osób śledzących wpisy danej osoby przekroczył, jako pierwszy, Ashton Kutcher - mąż Demi Moore.

TechCrunch nie ma wątpliwości, że pojawienie się znanej gwiazdy amerykańskiej telewizji znacznie zwiększyło popularność serwisu. Oprah Winfrey wykorzystała ogromną popularność jej talk show - Oprah Winfrey Show. Zdaniem serwisu mogła się ona przyczynić do wzrostu liczby użytkowników nawet o milion.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch