Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Od akceleratora do inwestora

30-07-2018, 10:04

Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Poznajmy ich lepiej.

Każdy, kto chociaż raz zetknął się z branżą e-commerce wie, że większość wizyt na stronach sklepów internetowych kończy się niczym. Liczby są nieubłagane, aż 98% odwiedzających witryny sprzedawców online opuszcza je bez żadnego zakupu. Z tym problemem zetknęła się również trójka toruńskich przedsiębiorców - Jarosław Woźniak, Mariusz Kloc i Przemysław Zając.

Przemysław Zając twierdzi, że zależało im na stworzeniu prostej aplikacji, którą da się zrobić w parę weekendów. Powstało jednak zaawansowane narzędzie, które ułatwia życie klientom z całego świata. Potem wpadła im do głowy nazwa AdMonks (Mnisi Reklamy). Na początku był to jednak tylko jeden mnich, czyli AdMonk. Przez pomyłkę przy rejestracji nazwy wyszło ich paru.

Founderzy wykorzystali doświadczenie Mariusza Kloca, który zanim zaczął rozwijać projekt był już doświadczonym marketingowcem. Dwóch pozostałych współzałożycieli, Jarosław Woźniak i Przemysław Zając, rozwijało wcześniej software house. To wystarczyło, żeby przygotować pierwszy MVP, czyli wtyczkę zbierającą wszystkie dane o osobach odwiedzających witryny e-sklepów.

Szukając inspiracji i wymiany doświadczeń na temat rozwoju startupu, założyciele firmy trafili do programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Dzięki udziałowi w warsztatach i demo day, startup pozyskał inwestorów, dwa fundusze VC - Data Ventures i Kogito Ventures - oraz kwotę 1,5 mln zł na rozwój biznesu.

Źródło: AdMonks


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *