Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Numery alarmowe w easyCALL

24-04-2008, 11:11

Klienci easyCall będą mogli wykonywać połączenia na numery alarmowe. Usługa wymaga jednak wcześniejszego określenia swojej lokalizacji.

Połączenia alarmowe w przypadku telefonii internetowej wymagają rozwiązania problemu delokalizacji użytkownika. W przeciwieństwie do klasycznej telefonii przewodowej - użytkownik VoIP nie jest ściśle związany z określoną lokalizacją, więc przy łączeniu na numery alarmowe powstaje problem wyboru najbliższej placówki służb ratunkowych (komendy Policji, stacji Pogotowia Ratunkowego itd.).

Operator easyCALL wprowadzając obsługę numerów alarmowych sięgnął po rozwiązanie podobne do tego, jakie wcześniej zastosowano w Tlenofonie, który od końca lutego oferuje połączenia z numerem 112. Użytkownik musi sam wskazać swoją lokalizacje.

Klienci easyCALL mogą to zrobić w panelu administracyjnym swojego konta VoIP. Wtedy połączenia na numery alarmowe są automatycznie kierowane do odpowiednich, terytorialnie najbliższych wzywającemu służb. Operator easyCALL obsługuje połączenia na numery 112 (ogólny numer alarmowy), 997 (Policja), 998 (Straż Pożarna) oraz 999 (pogotowie ratunkowe).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: easyCALL