Numer dowodu osobistego od teraz dostarczysz bankowi przez aplikację mobilną

21-06-2018, 11:39

Numer nowego dowodu osobistego oraz zmienione dane kontaktowe możesz przekazywać jednemu z polskich banków całkowicie drogą online. Nowa usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej oraz w serwisie bankowości internetowej, stworzonym przez usługodawcę.

Klienci Banku Millennium mieli dotychczas możliwość zmiany adresu korespondencyjnego i mailowego w serwisie bankowości internetowej. Teraz mogą to zrobić również w bankowej aplikacji mobilnej. Razem z nową usługą otrzymali też możliwość aktualizowania online danych swojego dowodu osobistego (serii i numeru oraz daty wydania i ważności). System bankowy komunikuje się bezpośrednio z systemami administracji publicznej i dane są sprawdzane automatycznie. Dzięki temu zarówno klient, jak i bank mają pewność, że zostały wprowadzone prawidłowo.

Bank z miesięcznym wyprzedzeniem będzie przypominał klientowi o kończącym się terminie ważności dokumentu, a więc znajdzie się czas na wymianę dowodu i aktualizację danych. Wniosek o nowy dowód klient może również złożyć online - poprzez Profil Zaufany.

Źródło: Millennium Bank


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.