Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowy nabór do projektu "Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP"

29-01-2019, 16:33

28 lutego rozpocznie się nabór do konkursu "Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP" w Polsce Wschodniej. Na wsparcie projektów realizowanych przez konsorcja pod wspólną marką przewidziano 250 mln zł. W nowym konkursie do 5 mln zł zmniejszono minimalną wartość kosztów kwalifikowanych projektu.

Małe i średnie przedsiębiorstwa połączone w konsorcja mogą otrzymać wsparcie na połączenie swoich potencjałów w stworzenie wspólnej oferty – kompleksowej, innowacyjnej usługi, pakietu usług lub produktu. W ramach projektu muszą wystąpić: inwestycje w spójną infrastrukturę produktów sieciowych, rozwój aplikacji i usług opartych na technologiach informacyjno-komunikacyjnych, opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów funkcjonowania i promocji produktu.

Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?

Projekty obejmujące łącznie:

  • inwestycje w spójną infrastrukturę produktów sieciowych
  • opracowanie i wdrożenie jednolitych standardów funkcjonowania i promocji produktu

Dofinansowaniu podlegają projekty tworzące i rozwijające innowacyjne produkty sieciowe w obszarach wpisujących się w zakres Regionalnych Inteligentnych Specjalizacji wspólnych dla co najmniej dwóch województw Polski Wschodniej:

  • realizowane na terytorium co najmniej jednego województwa Polski Wschodniej (województwa: lubelskie, podkarpackie, podlaskie, świętokrzyskie i warmińsko-mazurskie)
  • dotyczące inwestycji początkowej i prowadzące do stworzenia innowacyjnych produktów sieciowych.

Uwaga: VAT nie jest kosztem kwalifikowanym

Kto może otrzymać dofinansowanie?

Konsorcja mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw:

  • składające się z co najmniej 3 przedsiębiorców
  • z pomysłem na wspólny, innowacyjny produkt sieciowy

Samodzielny wnioskodawca MSP:

  • produkt sieciowy tworzony jest z podmiotami współpracującymi nie otrzymującymi wsparcia

Czym jest produkt sieciowy?

Produkt sieciowy to gotowa do sprzedaży “spakietyzowana” oferta oparta o rozproszoną strukturę podmiotów funkcjonujących jako jedna spójna koncepcja, posiadająca wspólny wyróżnik (markę) produktu.

Podstawowe informacje dotyczące programu

1.3.2 POPW: Tworzenie produktów sieciowych przez MŚP

Termin składania wniosków: od 28 lutego 2019 r. do 29 sierpnia 2019 r.

Pula środków: 250 mln zł

Minimalna wartość kosztów kwalifikowanych projektu: 5 mln zł

Źródło: PARP


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR