Nowy gracz na polskim rynku usług płatniczych

18-10-2017, 13:03

Straal oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce, oferując kompleksowy pakiet rozwiązań dla biznesu.

Firma Straal ogłosiła w poniedziałek, 16 października br. oficjalnie rozpoczęcie działalności na polskim rynku. Dotychczas rozwiązania Straal dostarczane były biznesowi w modelu white label lub na podstawie rekomendacji partnerskich. Teraz firma otwiera się na szerokie grono klientów – w szczególności podmiotów działających w modelu subskrypcyjnym, graczy z obszaru transgranicznego e-commerce, dostawców oprogramowania typu SaaS (Software as a Service) oraz wszystkie przedsiębiorstwa planujące szybką ekspansję międzynarodową.

Spółka przygotowała dla polskiego biznesu kompleksowy pakiet rozwiązań umożliwiających:

- akceptację płatności kartowych (jednorazowych, automatycznych oraz one-click),

- akceptację płatności realizowanych za pomocą przelewów SEPA Direct Debit,

- łatwe tworzenie planów subskrypcyjnych i zarządzanie nimi,

- optymalizację transakcyjną (m.in. inteligentne obciążanie cykliczne kart nastawione na maksymalizację ściągalności należności abonamentowych),

- pogłębioną analitykę i raportowanie (intuicyjny, elastyczny panel analityczny),

- skuteczną ochronę przed fraudami płatniczymi,

- zapewnianie doskonałego, spójnego doświadczenia zakupowego w kanałach online, mobile i offline (przejrzyste API, przyjazne SDK dla deweloperów)

- Wyzwania, przed jakimi biznes staje w dobie ekonomii subskrypcji, ekonomii współdzielenia i stale rosnących oczekiwań konsumentów wymagają wprowadzania przez firmy rozwiązań zorientowanych na maksymalizację efektywności – wyjaśnia Michał Jędraszak, Chief Operating Officer, Straal. - Tak, jak autonomiczny samochód musi być w stanie bezpiecznie pokonać nawet najbardziej skomplikowaną trasę w gęstym ruchu ulicznym, tak nowoczesna bramka płatnicza musi automatycznie dbać o ściągalność należności, chronić firmę przed oszustami, realnie przyczyniać się do zwiększania jej skuteczności biznesowej. Straal jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego handlu w Polsce i na całym świecie – dodaje Jędraszak. 

Zarówno firmy z obszaru tradycyjnie rozumianego e-commerce, jak i podmioty zwyczajowo uważane za „niekompatybilne” z handlem online coraz częściej decydują się dziś na operowanie w modelu subskrypcyjnym i automatyczne pobieranie płatności od swoich klientów. Rozwiązania oferowane przez Straal mają za zadanie pomóc im odnieść maksymalne korzyści z działania w takim trybie. Ekonomię subskrypcji w percepcji polskich konsumentów opisano szeroko opublikowanym przez Straal w raporcie pt. „Subskrypcje PL”.


Tematy pokrewne:  

tag Straal
To warto przeczytać












RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.