Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Trzeci numer miesięcznika sprzedawców internetowych "Mensis.pl" jest już dostępny. Miesięcznik zdobywa nie tylko popularność wśród czytelników ale także buduje pozycję zaufanego partnera biznesowego. Przekonał się o tym Home.pl (największy w Polsce rejestrator domen) i włączył swoje działania marketingowe w ramy "Mensis.pl". Również Dziennik Internautów pojawił się z bannerem reklamowym na ósmej stronie czasopisma, które regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób (wszystkie formaty i wersja drukowana).

Noworoczny numer to również wyjście w kierunku użytkowników Kindle i tabletów, czyli udostępnienie wersji .ePub oraz .mobi miesięcznika. Według Krzysztofa Rdzenia, redaktora naczelnego "Mensis.pl", to właśnie wyjście w kierunku klienta (tutaj: czytelnika) ma w 2012 roku budować przewagę konkurencyjną małych i średnich e-przedsiębiorstw.

- Rok 2012 wbrew pozorom powinien przysłużyć się małym przedsiębiorcom, bo trend etycznego prowadzenia e-biznesu skorelowany z elementami marketingu 3.0 stanie się jednym z podstawowych zabiegów strategicznych budujących przewagę konkurencyjną niewielkich, specjalistycznych sklepów internetowych - pisze Rdzeń we wstępie styczniowego "Mensis.pl".

Czytaj też: Proseed: ludzie sukcesu opowiadają o biznesie

W trzecim wydaniu miesięcznika znajdziemy przede wszystkim kilkanaście ciekawych artykułów poruszających bardzo praktyczne tematy, jak np.:

  • Aukcja, która sprzedaje, czyli składowe skutecznych ofert sprzedażowych na Allegro
  • Naming – słów kilka o nazwach
  • Podstawy testowania GWO
  • Odpowiednie adresy URL

W najnowszym numerze znajdziemy też wizjonerskie felietony: "Quo vadis Allegro?" autorstwa Dawida Sadulskiego (współautora bestsellera "E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania") oraz "E-commerce, m-commerce, commerce, czyli zakupy przyszłości" autorstwa Mariusza Wesołowskiego (wykładowcy Akademii Allegro i Onet, współautora "Małej Encyklopedii Obciachu").

Na uwagę zasługuje też wywiad z prezesem wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o. - jak się okazuje z treści wywiadu - pierwszego i największego w Polsce wydawcy publikacji elektronicznych.

Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive, a redaktorem naczelnym Krzysztof Rdzeń. Najnowszy numer oraz numery archiwalne są do pobrania na stronie www.mensis.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *