Noworoczny numer Mensis.pl

PATRONAT MEDIALNY 11-01-2012, 21:48

Trzeci numer miesięcznika sprzedawców internetowych "Mensis.pl" jest już dostępny. Miesięcznik zdobywa nie tylko popularność wśród czytelników ale także buduje pozycję zaufanego partnera biznesowego. Przekonał się o tym Home.pl (największy w Polsce rejestrator domen) i włączył swoje działania marketingowe w ramy "Mensis.pl". Również Dziennik Internautów pojawił się z bannerem reklamowym na ósmej stronie czasopisma, które regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób (wszystkie formaty i wersja drukowana).

Noworoczny numer to również wyjście w kierunku użytkowników Kindle i tabletów, czyli udostępnienie wersji .ePub oraz .mobi miesięcznika. Według Krzysztofa Rdzenia, redaktora naczelnego "Mensis.pl", to właśnie wyjście w kierunku klienta (tutaj: czytelnika) ma w 2012 roku budować przewagę konkurencyjną małych i średnich e-przedsiębiorstw.

- Rok 2012 wbrew pozorom powinien przysłużyć się małym przedsiębiorcom, bo trend etycznego prowadzenia e-biznesu skorelowany z elementami marketingu 3.0 stanie się jednym z podstawowych zabiegów strategicznych budujących przewagę konkurencyjną niewielkich, specjalistycznych sklepów internetowych - pisze Rdzeń we wstępie styczniowego "Mensis.pl".

Czytaj też: Proseed: ludzie sukcesu opowiadają o biznesie

W trzecim wydaniu miesięcznika znajdziemy przede wszystkim kilkanaście ciekawych artykułów poruszających bardzo praktyczne tematy, jak np.:

  • Aukcja, która sprzedaje, czyli składowe skutecznych ofert sprzedażowych na Allegro
  • Naming – słów kilka o nazwach
  • Podstawy testowania GWO
  • Odpowiednie adresy URL

W najnowszym numerze znajdziemy też wizjonerskie felietony: "Quo vadis Allegro?" autorstwa Dawida Sadulskiego (współautora bestsellera "E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania") oraz "E-commerce, m-commerce, commerce, czyli zakupy przyszłości" autorstwa Mariusza Wesołowskiego (wykładowcy Akademii Allegro i Onet, współautora "Małej Encyklopedii Obciachu").

Na uwagę zasługuje też wywiad z prezesem wydawnictwa Złote Myśli sp. z o.o. - jak się okazuje z treści wywiadu - pierwszego i największego w Polsce wydawcy publikacji elektronicznych.

Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive, a redaktorem naczelnym Krzysztof Rdzeń. Najnowszy numer oraz numery archiwalne są do pobrania na stronie www.mensis.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31