Nowoczesne strony www

21-06-2018, 06:57

Moda cały czas się zmienia. Pojawiają się trendy, które trwają jedynie krótki czas – jeden sezon, ale są też takie, które trwają wiele lat. Tak się dzieje w świecie ubrań, ale i wielu innych dziedzinach, w tym w projektowaniu stron internetowych. Dlatego chcąc mieć stronę internetową na wysokim poziomie należy wiedzieć, co aktualnie jest na topie.

mat partnera

Stworzenie strony www, warto zlecić specjaliście i konsultować się z nim na każdym etapie wykonywanej przez niego pracy.

Jaki motyw wybrać?

Przy wyborze motywu do strony internetowej, należy zwrócić uwagę na to, aby był on przede wszystkim responsywny. Oznacza to, że strona będzie automatycznie się dostosowywała do rozdzielczości urządzenia, na jakim będzie wyświetlana – będzie tak samo dobrze wyglądać na monitorze komputera stacjonarnego, ekranie laptopa, a także na urządzeniach mobilnych. Będzie tak samo łatwa w obsłudze. Warto też pamiętać o tym, że strona responsywna to nie tylko ładny wygląd. Obecnie strony, które dostosowane są do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, chętniej są wybierane przez użytkowników takich urządzeń, ale także mają większe szanse na to, aby znaleźć się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Estetyka strony

Niezwykle ważna jest też estetyka strony i dbałość o to, aby znajdowały się na niej materiały wysokiej jakości – zarówno teksty, jak i fotografie. Teksty muszą być unikatowe, aby nie zostały potraktowane jako duplicate content, a także wartościowe dla użytkownika i zgodne z zasadami SEO, co pomoże wypozycjonować stronę. Jeżeli chodzi o fotografie, to najlepiej umieszczać własne zdjęcia. Jeżeli nie ma takiej możliwości, to można korzystać np. z udostępnionych przez producenta zdjęć produktów lub w przypadku blogów czy stron typowo informacyjnych można skorzystać z tak zwanych banków zdjęć. Należy jednak pamiętać o tym, że zawsze należy sprawdzić, w jakim zakresie autor zdjęcia pozwolił na jego wykorzystywanie przez inne osoby i czy można je wykorzystać do celów komercyjnych i czy należy oznaczać autora czy też nie trzeba tego robić.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać

fot. Archos











comments powered by Disqus
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.