Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Prosta, zarazem nowoczesna i pomysłowa - taka ma być nowa Netia. Za sprawą zmiany logo i kampanii reklamowych bez udziału Tomasza Kota, dotychczasowej „twarzy” Netii.

Nowe logo firmy Netia
fot. Netia - Nowe logo firmy Netia
W odstawkę idzie dotychczasowe logo Netii, zastąpione przez kolorowe, mające dostosować się do wymagań klientów i rynku telekomunikacyjnego. Zdaniem firmy nowe logo jest jak internet – bez przerwy się zmienia, a Netia chce podążać drogą ciągłych zmian.

>> Czytaj też: Netia zrealizowała prognozy finansowe

Sonda
Zmiany Netii to zmiany na lepsze?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Wydawać by się mogło, że powiew świeżości rozpoczął się wraz z zaprezentowaniem nowego logo kilka dni temu. Jednak już w styczniu br. Netia przedstawiła swoją strategię, o czym pisaliśmy w Dzienniku Internautów. To właśnie modyfikacja planów działania zapoczątkowanych w 2007 na kolejne pięć lat była pierwszym symptomem zmian. Z kolei z planów na lata 2012-2020 można wywnioskować jedno – Netia chce być numerem 1 w kategorii dostawców usługi dostępu do internetu.

Odświeżonemu logo towarzyszą nowe kampanie reklamowe. Postać Tomasza Kota została w dużym stopniu utożsamiona z marką, ale dla wielu ekspertów rezygnacja z aktora była zaskoczeniem. Spoty reklamowe z celebrytą w roli głównej były na tyle popularne, że na rynku powstawały kampanie konkurencji nawiązujące do „twarzy” Netii. Ostatecznie Tomasza Kota zastąpiono Instytutem Netii.

- Kampania Netii opiera się na emocjach, jest kolorowa, uwzględnia barwne postaci, które są twarzą tej kampanii. Odwołuje się do emocji, co jest niezmiernie istotne - tłumaczy Magda Borowik, analityk IDC Polska.

Instytut Netii
fot. Netia - Instytut Netii
Grupa badaczy działająca w Instytucie Netii przedstawia historie związane z internetem i życiem codziennym, co ma pokazać, jak bardzo zacierają się te dwa światy. W efekcie - zdaniem Netii - tworzą one jedną, nową całość (nowy świat). Kampania ma wypełniać misję firmy, która brzmi „We deliver the world on-line”.

- Netia wykorzystuje każdą szansę, którą jej daje rynek i regulator. Robi to rzeczywiście sprawnie. Nowy wizerunek przyciąga ludzi (...) To może odmłodzić markę - uważa Anna Streżyńska, Prezes UKE.

Jak tłumaczy Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii, „rebraining” obejmuje całość komunikacji, firmowych materiałów, ofert i sprzętu. Zapytany o konkretne działania dla klientów, rzecznik przywołuje projekt Klientomania (mający poprawić satysfakcję klientów), który w tym przypadku nie ulega zmianie, a będzie po prostu kontynuowany.

>> Czytaj też: Netia nie nadąża z obsługą nowych klientów

Ostatni raz firma zmieniła swoje logo niespełna cztery lata temu. Netia zapowiada, że 12 kwietnia br. zaprezentuje pierwszą nową ofertę.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Netia



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik