Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowa wersja edytora prezentacji od Google'a

19-10-2011, 18:00

Po półtora roku od udostępnienia pierwszej wersji wyszukiwarkowy gigant zaprezentował odświeżone wydanie edytora prezentacji.

Na swoim blogu Google poinformował, że edytor prezentacji wyposażony jest teraz w 60 nowych funkcji, a przez kilkanaście miesięcy działania zdołał zainteresować miliony użytkowników.

Czytaj także: Nowy interfejs dla Google Docs Apps

Najważniejsze nowości dotyczą pracy grupowej. Dzięki kolorowym oznaczeniom dokładnie widać teraz, nad czym pracują inne osoby edytujące dany dokument. Łatwiejsze jest także przeglądanie listy ostatnich zmian czy wzajemna komunikacja dzięki wbudowanemu czatowi.

Do mniej istotnych zmian należy zaliczyć nowe efekty przejścia między slajdami (zarówno bardzo proste i minimalistyczne, jak również 3D), możliwość dodawania animacji, nowe motywy czy funkcję rysunków. Google informuje również o wielu drobnych poprawkach, jak chociażby możliwości łączenia komórek w tabelkach.

Przy okazji poinformowano także, że w przyszłości użytkownicy powinni się spodziewać jeszcze większej liczby nowych funkcji, które mają być wprowadzane szybciej niż dotychczas. Już teraz można przetestować całość, przechodząc do "Ustawień" (kółko zębate), a następnie wybierając "Edytowanie", a na koniec "Twórz nowe prezentacje za pomocą najnowszej wersji edytora prezentacji".

Slajd przygotowany w edytorze od Google'a
fot. - Slajd przygotowany w edytorze od Google'a
Warto przypomnieć, że już niedługo wyszukiwarkowy gigant planuje udostępnić swoim użytkownikom również sklep z muzyką, na wzór iTunes Store'a czy usługi Amazon MP3 Store'a. Jak jednak zapewnił szef Androida: Będzie miała w sobie pewną niespodziankę, trochę Google'a. To nie będzie sprzedawanie utworów po 99 centów.

Czytaj także: Dokumenty Google dostępne już offline


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google