Nowa sieć reklamowa w polskim internecie

26-09-2007, 23:11

Na rynku reklamy internetowej pojawił się nowy gracz: firma Afilo. Firma specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych rozliczanych za efekty.

Rozliczanie za efekty (model pay per performance) polega na obciążaniu reklamodawców nie za samą emisje reklam lecz za wykonaną przez internautę akcję, którą może być kliknięcie, wypełnienie formularza lub dokonanie zakupu. Na tych samych zasadach wynagradzany jest wydawca - jeżeli internauci dokonują określonych akcji na jego stronach, to otrzymuje on za to wynagrodzenie.

W krótkim czasie chcemy zostać głównym graczem w Polsce wśród firm typu pay per performance. - mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo. Programy partnerskie to coraz popularniejsza forma promocji w sieci, a zarazem doskonałe źródło przychodów dla wielu witryn, zarówno małych, jak i tych dużych - dodaje Sypczuk.

Afilo jest częścią grupy kapitałowej ZPR S.A., do której należą między innymi takie firmy jak Super Express, Murator, Radio ESKA i Vox FM, Supermedia i IDMnet.

Źródło: Afilo
Tematy pokrewne:  

tag reklama
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy