Novem wchodzi na rynek reklamy display

03-11-2011, 22:20

Novem rozszerza działalność i uruchamia nową sieć reklamy display Novinet. Jej atutami mają być zaawansowane funkcje audience targetingu, retargetowania oraz możliwość udostępniania przestrzeni reklamowej w modelu RTB.

Novinet korzysta z technologii OpenX Enterprise do emisji reklam w internecie. Sieć będzie oferować reklamodawcom zdefiniowane segmenty odbiorców przekazu. Profile grup docelowych mają zostać określone w oparciu o autentyczne dane użytkowników podane w trakcie rejestracji do serwisu internetowego oraz na podstawie zachowań internautów w sieci. Dzięki temu komunikat ma trafić do wyselekcjonowanych adresatów, zdefiniowanych na podstawie cech demograficznych i behawioralnych.

- Kluczową cechą, która wyróżnia Novinet na rynku, jest audience targeting oparty o jawne, szczegółowe i jednoznacznie sformułowane segmenty użytkowników internetu. Reklamodawca otrzyma dokładną informację o źródłach i kryteriach doboru odbiorców komunikatu – tłumaczy Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem Group.

Współpracując z Novinetem, wydawcy mają zyskać dostęp do platformy OpenX Market, która da im możliwość sprzedaży powierzchni na globalnych rynkach w modelu RTB (Real-Time-Bidding), czyli w systemie aukcyjnym.

Czytaj też: Ile za reklamę na stronie Prezydenta czy Premiera?

W związku z rozszerzeniem działalności i koniecznością udostępnienia rynkowi w spójny sposób pełnej oferty marek należących do Novem powołano nowe biuro sprzedaży reklamy online Novem Group. Dzięki temu klienci w nowym miejscu mogą zamówić kampanie reklamowe, wykorzystując usługi trzech sieci: Novem Performance (reklama efektywnościowa), Novinet (reklama display) oraz Mobilvi (reklama w mobilnym internecie).

- Novem Group to trzy sieci i jeden doradca. Doświadczenie w budowaniu produktów reklamowych pozwoli nam skutecznie wykorzystać efekt synergii trzech modeli reklamy online: performance, display i mobile. Naszym celem jest osiągnięcie pozycji największego biura sprzedaży, pośrednika oferującego reklamodawcom powierzchnię w serwisach wydawców internetowych – tłumaczy Pasławski.

Novem działa na rynku reklamy efektywnościowej od pięciu lat i w ciągu roku realizuje średnio 1000 kampanii reklamowych online. Więcej informacji pod adresem: www.novemgroup.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031