Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nielsen chce badać legalność filmów w Sieci

05-12-2007, 13:58

Usługę pozwalającą na weryfikację legalności plików wideo publikowanych w internecie ma zamiar dostarczyć firma Nielsen - podaje The Wall Street Journal.

Usługa ma być adresowana zarówno do dostawców treści, jak i operatorów internetowych serwisów społecznościowych. WSJ podaje, że Nielsen ma zamiar nią zainteresować m. in. NBC Universal, Discovery Channel, Google oraz News Corp (dwie ostatnie firmy zostały już ponoć powiadomione o mającej się ukazać usłudze).

Usługa ma nosić nazwę Digital Media Manager i według WSJ będzie dostępna w przyszłym roku, na wiosnę. W przedsięwzięciu bierze udział firma Digimarc Corp dostarczająca technologię cyfrowych znaków wodnych.

Oficjalne ogłoszenie na temat Digital Media Manager może ukazać się jeszcze dziś.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: WSJ, Reuters



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING