Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nieformalne spotkania internetowych przedsiębiorców

31-01-2007, 20:54

1 lutego br. w Warszawie odbędzie się pierwsze ze spotkań z cyklu innowatorium. Są to nieformalne, wieczorne i cykliczne spotkania internetowych przedsiębiorców odbywające się w formule 'unconference'.

Formułę 'unconference' spotkania cechuje brak z góry ustalonej agendy. Każdy może przyjść na imprezę, każdy może opowiedzieć o swoich projektach, zapytać innych o zdanie i brać udział w dyskusji. Dozwolone, a wręcz zalecane jest przerywanie prelegentom, czy prezentowanie swoich pomysłów i doświadczeń związanych z dyskutowanym projektem.

W jutrzejszym spotkaniu udział zadeklarowało ponad 130 osób, a kilka z nich zdecydowało się pokazać publicznie swoje skrzętnie ukrywane do tej pory plany rozwoju projektów internetowych.

- Inspiracja do organizacji spotkań innowatorium przyszła z Doliny Krzemowej, gdzie tego typu imprezy ze względu na otwartą formułę cieszą się dużą popularnością i często dostarczają inspiracji, a jednocześnie dzięki głosom krytyki pozwalają zejść na ziemię. - wyjaśnia Michał Faber z firmy Web², inicjator spotkań.

Spotkania innowatorium mają pokazać inwestorom, że polski rynek pełen jest ciekawych, innowacyjnych firm. Mają one ponadto wypełniać lukę między dyskusją w blogosferze i wymianą e-maili, a klasycznymi konferencjami odwiedzanymi przez aniołów biznesu, inwestorów branżowych, czy finansowych, którzy spodziewają się dopracowanych, dobrze zdefiniowanych pomysłów na biznes.

Więcej informacji o innowatorium, program oraz lokalizację znajdziecie pod adresem:

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag spotkania offlinetag Innowatoriumtag e-biznestag biznes