Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marcus Taylor gościem specjalnym finałowego szkolenia w ramach tegorocznej edycji Email Marketing Maratonu

PATRONAT MEDIALNY 26-02-2015, 11:49

Już trzeci rok z rzędu eksperci GetResponse organizują program 5-godzinnych szkoleń w 5 polskich miastach. W tym roku gościem specjalnym finałowego spotkania w Gdańsku będzie Marcus Taylor, założyciel ventureharbour.com, prelegent na wiodących międzynarodowych konferencjach.

Tegoroczna edycja to jak zwykle duża, skondensowana dawka wiedzy na temat zagadnień email marketingu. W programie między innymi o tym, w jaki sposób dotrzeć do coraz bardziej świadomego i wybrednego odbiorcy, jak skutecznie łączyć kampanie email z SMS-ami oraz marketing automation w kampaniach email, email marketing w commerce, video marketing i skuteczne landing pages.

Email Marketing Maraton to program szkoleń dedykowany dla wszystkich marketerów, którzy chcą dowiedzieć się, jak w pełni wykorzystać potencjał email marketingu. Nasi eksperci opowiedzą o najistotniejszych aspektach planowania i realizacji skutecznych kampanii emailowych oraz przyjrzą się nowelizacji ustawy telekomunikacyjnej, która weszła w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku. Podczas finałowego spotkania swoimi doświadczeniami podzieli się Marcus Taylor, który jest częstym prelegentem na konferencjach takich, jak TEDx, Midem, SMX, SES, RIMC, Content Marketing Association, BrightonSEO, a także wykłada gościnnie na Uniwersytecie w Oksfordzie – mówi dyrektor działu rozwoju rynków CEE, Maciej Ossowski.

Gdzie i kiedy? 

Program szkoleń w ramach Email Marketing Maraton zostanie zrealizowany: w Krakowie (16 marca), we Wrocławiu (17 marca), w Poznaniu (18 marca), w Warszawie (20 marca) oraz w Gdańsku (31 marca).

Zapisy ruszają 25 lutego pod adresem www.emailmaraton.pl, liczba miejsc jest ograniczona.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: IAB Polska, Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Media i Marketing Polska, Magazyn Online Marketing Polska, Brief, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, Nowoczesna Firma, Dziennik Internautów, Marketer+, e-biznes.pl, Mensis, Meeting Planner oraz wydawnictwo MT Biznes.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik