Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

II Kongres eHandlu - jak sprawić, by to klient myślał o Twoim sklepie?

PATRONAT MEDIALNY 24-02-2015, 07:54

AdWords + Facebook Ads + porównywarka cenowa - to model pozyskiwania klientów, który aktualny był “jakiś czas temu”. Obecnie, by myśleć o wysokich wskaźnikach sprzedaży, potrzebne jest coś więcej… Czy e-sklepy nadążają za tym tempem?

Dynamika zmian, jakie zachodzą w środowisku internetowym wymusza ciągłą naukę, ale też sprawdzanie nowych rozwiązań. Organizowany już po raz drugi w Warszawie Kongres eHandlu to okazja, by sprawdzić, jakie nowe narzędzia pojawiły się w walce o lojalność klienta.

W jednym miejscu 20 prezentacji i ponad 10 godzin prelekcji, w trakcie których można dowiedzieć się, jak działa RTB, reklama kontekstowa, dropshipping, czym jest Customer Jounery i co proponują platformy sprzedaży dla zwielokrotnienia ilości wysyłek. Co istotne, o sposobach, przykładach i narzędziach opowiadają osoby bezpośrednio za nie odpowiedzialne w największych polskich ekomersach, czyli twórcy, właściciele, dyrektorzy…Spotkać ich i porozmawiać z nimi będzie można na II Kongresie eHandlu, 10 marca w Warszawie, na Stadionie Narodowym.

Optymalizacja procesów w sprzedaży internetowej

Na najważniejsze pytanie wszystkich sprzedających w sieci, czyli jak wysyłać więcej i taniej, odpowie Paweł Fornalski Founder & CEO IAI S.A. Wiele sklepów rozwija się dynamicznie do poziomu około 5000 przesyłek miesięcznie. Co sprawia, że sklepy na tym poziomie wyhamowują? Jak sobie z tym poradzić?

Ograniczenie kosztów poprzez przeniesienie procesu wysyłki na dostawcę oraz poprawa satysfakcji konsumenta poprzez zrozumienie jego potrzeb. O korzyściach tych rozwiązań opowie Dyrektor Zarządzająca PostNord, Marta Małecka. Natomiast o tym, jak buduje się ekspozycję sklepową w internecie, opowie Jacek Palec, Prezes Bdsklep.pl, lidera segmentu e-grocery w Polsce.

Skuteczna reklama w internecie

Personalizacja i dynamiczny remarketing jako metody na zwiększenie satysfakcji klienta oraz częstotliwości zakupów. Jakub Cyran z GO.pl na przykładach przedstawi mechanizm rekomendacji, opowie o tym, jak wykorzystać porzucony koszyk i jak elegancko przypomnieć o sobie klientowi. Strategie ZMOT i Long Tail dla sklepów – czarna magia? Krzysztof Marzec z Deva Group twierdzi, że nie. Ba, ma dziesiątki przykładów, by udowodnić to, że fakt, iż każdy o Long Tail słyszał, ale nie każdy rozumie, na czym to polega.

Barbara Stawarz z Content King oraz Piotr Chmielewski z Social Media Now utwierdzą gości Kongresu eHandlu w przekonaniu, że społeczności to ważny element sukcesu w e-commerce. Barbara Stawarz opowie, po co sklep internetowy ma inwestować w treści? Jak sprzedawać produkty od dostawców, którzy nie inwestują w markę? Piotr Chmielewski powie, jak dostosowywać działania reklamowe do targetu i kanału, w którym e-sklep chce o sobie przypominać. Goście Kongresu dowiedzą się od Piotra, jak wiele w mediach społecznościowych pozostało jeszcze do zagospodarowania i jak to zrobić, kiedy platformy poszerzą swoją ofertę w zakresie działań płatnych.

- “Łapanie klienta” niską ceną to sposób, który sprawdzał się, kiedy między poszukiwaczem okazji i klientem można było postawić znak równości. Dziś dla wypracowania lojalności u klienta potrzebny jest wizerunek i dialog - wszyscy, którzy chcą wiedzieć, co w tym kierunku zrobić, zapraszamy na spotkania z tymi, którzy wiedzą JAK to zrobić - mówi Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0

Już 10 marca odbędzie się II Kongres eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie - kongres-ehandlu.pl. Na dzień 23 lutego pozostało ok. 40 ostatnich biletów.

Kongres eHandlu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *