Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ekomersy 2014: najpopularniejsze firmy wśród internautów

PATRONAT MEDIALNY 23-09-2014, 08:35

Potencjał polskiego e-commerce jest ogromny. Nadszedł więc czas, aby wyróżnić najlepszych, którzy zdobyli uznanie rynku i przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Już 22 października podczas VII Targów eHandlu przyznane zostaną nagrody branżowe rynku e-commerce - Ekomersy.

Ideą konkursu jest wyłonienie marek, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. Od początku września internauci mogli głosować na ich zdaniem najlepsze produkty i usługi wspomagające sprzedaż online oraz osoby wspierające rozwój e-handlu. W rezultacie na stronie ekomersy.pl zagłosowało blisko 14 000 internautów, rozdzielając głosy pomiędzy 120 firm.

21 września skończył się pierwszy etap konkursu Ekomersy 2014. Znamy już dziesięć najpopularniejszych firm z każdej kategorii:

  • Produkt / usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów: Paczkomaty Inpost, Nowe Kolory, MyBaze, ShopAlike.pl, Olesiński & Wspólnicy, Trejdoo.com, GlobBox.net, Webmerce,  Eurohermes.eu
  • Najlepsza platforma sklepowa: Ebexo, Shoper, Shoplo, 2Click Shop, IAI-Shop, Click Shop, Atom Store, Selly Shop
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu: Paczkomaty Inpost, Poczta Polska, Furgonetka.pl, Cloudpack, Sheepla, Raben, Apaczka, Stacja z paczką, Azymut, Glob Box
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze: PayU, Przelewy24, Transferuj.pl, eCard, FerBuy, Payper24
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie: wFirma.pl, Fakturownia, Freshmail, Trade Tracker, Sales Manago, Telemarketing 365, Up Menu, mailPro, Megi Team, Demish
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relację z klientami: SMSAPI, Brand24, Serwer SMS, Freshmail, Limdesk, LiveSpace, Edrone.me, Sare, Muff, WebLive CoSurfing
  • Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne: Trol Intermedia, i-sklep, Positive Power, Divante, Traffic Trends, Marketing Wizards, Bold, Ministerstwo Reklamy, Best.net, Orba
  • Innowacja roku: KRAP, Feegle, Shoplo Fulfilment, GO.pl, Scan Up, RTB House, 2Click Real-Time Exchange, PayU, Edrone.me
  • Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce: Rafał Brzoska, Poczta Polska, Wzorowy Sklep, Wojciech Szymański, Jakub Cyran, Paweł Fornalski, Justyna Skorupska, Michał Kraus, Marcin Chwalik, Shopping Show

Ekomersy 2014 - zwycięzcy poszczególnych kategorii w głosowaniu internautów

Największym wygranym pierwszego etapu jest firma InPost, która zdobyła najwięcej głosów w aż 3 kategoriach konkursowych. Pełne wyniki głosowania dostępne są na stronie ekomersy.pl

Jak firmy starały się o głosy internautów? Promując się w kanałach społecznościowych, nagrywając filmy, publikując posty na blogach firmowych i wysyłając wiadomości do swoich klientów. Trudno firmom odmówić kreatywności i zaangażowania. Zestawienie najciekawszych akcji można obejrzeć poniżej:

Dziesiątka najpopularniejszych kandydatów z każdej konkursowej kategorii przechodzi do kolejnego etapu, gdzie poddani zostaną ocenie Jury. W skład Jury wchodzą przedstawiciele największych sklepów internetowych, m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych, m.in. Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), blogerzy, m.in. Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Michał Górecki (michal-gorecki.pl), przedstawiciele organizacji branżowych, m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska).

Jurorzy Ekomersów 2014: Eksperci

O tym, kto zostanie zwycięzcą w danej kategorii ostatecznie decyduje średnia ważona głosów jurorów i internautów.

Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom podczas oficjalnej Gali na Stadionie Narodowym w Warszawie w trakcie Wieczoru Branżowego po VII Targach eHandlu (22.10.2014).

Ekomersy 2014 - harmonogram

Organizatorem konkursu oraz wydarzeń towarzyszących jest Fundacja Polak 2.0, która od kilku lat zaangażowana jest we wspieranie polskiego handlu internetowego. Więcej informacji na temat zasad przyznawania nagród oraz listę ubiegłorocznych laureatów znaleźć można na stronie konkursu - ekomersy.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *