Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Efekt tygrysa - pierwsza polska książka o personal brandingu

PATRONAT MEDIALNY 04-07-2014, 14:33

Jeszcze w lipcu nakładem Akademii Internetu ukaże się publikacja „Efekt tygrysa” poświęcona coraz modniejszej tematyce budowania marki osobistej. Co ciekawe, druk książki - zgodnie zresztą z przedstawioną w niej ideą - w całości sfinansowany zostanie w ramach crowdfundingu, czyli publicznej przedsprzedaży. Dziennik Internautów patronuje temu projektowi.

Cel jest prosty: przedstawić Czytelnikom kilkadziesiąt prostych i sprawdzonych w polskich warunkach sposobów na wybicie się na rynku pracy i w swojej branży.

„To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!” – czytamy na oficjalnej stronie projektu www.efekttygrysa.pl.

Autor – Maciej Dutko – to człowiek, który własną markę budował, współpracując m.in. z takimi gigantami, jak TVP, Allegro, PWN czy Helion, a od kilku lat z ogromnymi sukcesami prowadzi własne biznesy. Stworzył takie markowe projekty, jak: Grupa Dutkon, Akademia Internetu, Audite, bestselerową książkę „Biblia e-biznesu”; współtworzył też wiele innych rozpoznawalnych brandów (w tym osobistych). Książka „Efekt tygrysa” to swoisty poradnik – spowiedź autora, który dzieli się pomysłami sprawdzonymi na własnej skórze, a które pozwoliły mu wypozycjonować swoją markę i zyskać miano eksperta w swojej branży (e-biznes).

Przedsprzedaż książki w formie crowdfundingu

Przydatne adresy:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *