Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wiedza i doświadczenie to bezcenny kapitał dla każdego biznesu. To dlatego cykl bezpłatnych konferencji roadshow E-commerce w Praktyce, prowadzonych przez praktyków branży, przyciągnął w zeszłym roku tłumy. Już 14 maja rusza druga część szkoleń. Akademia Empathy odwiedzi aż 7 polskich miast.

Roadshow E-commerce w Praktyce 2011
fot. - Roadshow E-commerce w Praktyce 2011
Dlaczego warto wziąć udział w tym wydarzeniu? Nie potrzeba pustych frazesów. Najbardziej wiarygodne recenzje pochodzą od samych uczestników zeszłorocznych spotkań. Dla mojego biznesu seminarium okazało się przełomem. Dzięki radom specjalistów zajmujących się użytecznością stron internetowych, których poznałem podczas roadshow, odnotowałem rekordowo wysoką sprzedaż – mówi Marcin Szuścik, właściciel sklepu CentrumOLIWY.com. W maju cykl wystartuje z Wrocławia, potem dotrze do Poznania, Szczecina, Gdańska i Warszawy, a po weekendowym odpoczynku przyjdzie czas na Kraków i Katowice. Na każdym z przystanków na uczestników konferencji czekać będą eksperci z pełnym zestawem praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu w sieci.

Alfabet e-sprzedawcy

Poruszane będą sprawy fundamentalne na wirtualnym rynku. Żaden sklep internetowy nie może funkcjonować bez oprogramowania, dlatego każde z seminarium otworzy specjalista marki iStore, pierwszej i najstarszej platformy sklepowej na polskim rynku, która działa w systemie SaaS. Praktyczną dawkę wiedzy przekaże również Tomasz Gutkowski, specjalista ds. e-commerce Empathy Internet Software House, który zajmie się inteligentnymi systemami rekomendacji w e-sklepach.

Roadshow E-commerce w Praktyce 2011
fot. - Roadshow E-commerce w Praktyce 2011
Obok technologii to logistyka znacząco wspiera rozwój e-commerce, dlatego swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele firmy Internel, którzy prześwietlą wyzwania związane z rozwojem e-biznesu. Specjaliści Trusted Shops opowiedzą, jak emocje wpływają na e-konsumenta, a w wybranych miastach wezmą pod lupę nową doktrynę unijną dotyczącą e-handlu.

Do spojrzenia na branżę jako sieci pełnej sprzymierzeńców namawiać będzie Marcin Walocha z innowacyjnego serwisu Dontpay. Wśród zaproszonych prelegentów są też specjaliści ORBITVU, którzy będą przekonywać, że odpowiedni przekaz wizualny może pomóc znacząco zwiększyć sprzedaż, a także twórca serwisu eKomercyjnie.pl – Krzysztof Bartnik. 

Najlepiej uczyć się od lokalnych liderów

To nie koniec wrażeń, jakie zapewnią konferencje. Uwieńczeniem każdego seminarium będzie wystąpienie przedstawiciela sprawnie działającego e-sklepu z danego regionu, który przedstawi uczestnikom case study własnego sukcesu.  Aby jednak wziąć udział w konferencji, konieczna jest bezpłatna rejestracja, której można dokonać poprzez formularz na stronie www.akademiaempathy.pl. Tam też znajdują się najświeższe wieści dotyczące Roadshow, a już wkrótce – pełna agenda wszystkich spotkań. Zapraszamy! Udział jest całkowicie bezpłatny.

Szczegóły: www.akademiaempathy.pl

AGENDA

14.05 - Wrocław - Hotel Tumski, Wyspa Słodowa 10

9:00-9:40

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę

09:40-10:15

Internel - Wyzwania związanie z rozwojem e-biznesu

10:15-10:35

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego

10:35-11:00

Freshmail - Małe kroki, wielkie rezultaty, czyli jak zwiększyć sprzedaż za pomocą e-mail marketingu 

11:00-11:15

Przerwa kawowa

11:15-11:50 

Trusted Shops - Zaufanie nie jest dekoracją, jest fundamentem

11:50-12:10

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

12:10-12:40 

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce

12:40-12:55

Przerwa kawowa

12:55-13:25

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM

13:25-13:45

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce

15.05 Poznań - City Park Hotel & Residence, Stanisława Wyspiańskiego 26A

9:00-9:40

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę

09:40-10:15

Internel - Wyzwania związanie z rozwojem e-biznesu

10:15-10:35

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego

10:35-11:00

Freshmail - Małe kroki, wielkie rezultaty, czyli jak zwiększyć sprzedaż za pomocą e-mail marketingu

11:00-11:15

Przerwa kawowa

11:15-11:50

Trusted Shops - Zaufanie nie jest dekoracją, jest fundamentem

11:50-12:10

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

12:10-12:40

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce

12:40-12:55

Przerwa kawowa

12:55-13:25

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM

13:25-13:45

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce

16.05 Szczecin - Silver Hotel, Ustowo 54

9.00-9.40

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę 

9:40-10:20

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM

10:20-10:40

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego

10:40-10:55 

Przerwa kawowa

10:55-11:30 

Trusted Shops - Zaufanie nie jest dekoracją, jest fundamentem

11:30-11:55

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

11:55-12:35

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce 

12:35-13:00

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce

17.05 Gdańsk - Arkon Park Hotel, Śląska 10

9.00-9.40

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę

9:40-10:20

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM

10:20-10:40

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego

10:40-10:55

Przerwa kawowa

10:55-11:30 

Trusted Shops - Nowa dyrektywa – szansa czy zagrożenie dla polskich sklepów internetowych? 

11:30-11:55

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

11:55-12:35

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce

12:35-13:00

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce

18.05 Warszawa - Hotel MDM, Plac Konstytucji 1

9.00-9.40

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę

9:40-10:20

Internel - Wyzwania związanie z rozwojem e-biznesu

10:15-10:35

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego 

10:35-11:00 

Freshmail - Małe kroki wielkie rezultaty, czyli jak zwiększyć sprzedaż za pomocą e-mail marketingu

11:00-11:15

 Przerwa kawowa

11:15-11:50

Trusted Shops - Nowa dyrektywa – szansa czy zagrożenie dla polskich sklepów internetowych?

11:50-12:10 

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

12:10-12:40

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce

12:40-12:55

Przerwa kawowa

12:55-13:25 

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM

13:25-13:50

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce

21.05 Kraków - Krakowski Park Technologiczny, Jana Pawła II 41L

9.00-9.40

Trusted Shops - Nowa dyrektywa – szansa czy zagrożenie dla polskich sklepów internetowych?  

9:40-10:20

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę 

10:15-10:35

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego

10:35-10:50

Przerwa kawowa 

10:50-11:20

Internel - Wyzwania związanie z rozwojem e-biznesu

11:20-11:50

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce

11:50-12:20

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM                                         

12:20-12:35

Przerwa kawowa

12:35-13:00

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

13:00-13:30

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce

22.05 Katowice - Kompleks OPOLSKA 22, Opolska 22

9.00-9.40

iStore.pl - Promocja on-line oswojona, czyli jak skutecznie wydawać pieniądze na reklamę

9:40-10:10

Semahead (grupa interia.pl) - Jak pokochać swoją agencję SEM

10:10-10:30 

Empathy - Inteligentne systemy rekomendacji w oprogramowaniu sklepu internetowego

10:30-10:45 

Przerwa kawowa

10:45-11:25

Trusted Shops - Zaufanie nie jest dekoracją, jest fundamentem

11:25-11:55

Dontpay - e-Commerce wg Dontpay: sieć pełna konkurencji? Nie! Sieć pełna sprzymierzeńców!

11:55-12:35

Orbitvu - Fotografia, która sprzedaje - interaktywne prezentacje dla e-commerce

12:35-13:00

Case Study lokalnego przedstawiciela e-commerce


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Orange wita klientów TP



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR