Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na Facebooku wyślesz wiadomość do strony fanowskiej

19-12-2011, 16:48

Marki i usługi posiadające swoje strony fanowskie na Facebooku będą mogły otrzymywać wiadomości prywatne od internautów - poinformował Courtney Mills z bloga "INeedHits".

Społecznościowy gigant dopiero testuje rozwiązanie, jednak jego wprowadzenie na szerszą skalę będzie bardzo istotnym krokiem w komunikacji między największymi markami a ich fanami.

Czytaj także: Zynga chce działać jak startup

Na razie z nowości mogą skorzystać wyłącznie posiadacze stron fanowskich z Azji, jednak prawdopodobnie wkrótce zmiany zawitają także do reszty użytkowników. Dzięki funkcji odbierania bezpośrednich wiadomości od swoich fanów marki będą mogły nawiązywać bliższe relacje z internautami.

Jak zauważa serwis TheNextWeb, do tej pory wiele marek musiało sobie radzić również ze skargami użytkowników, które były pozostawiane pod losowymi postami. Możliwość wysłania firmie prywatnej wiadomości pomoże w uniknięciu tego typu incydentów i rozwiązywaniu nieprzyjemnych problemów bez udziału szerszej publiczności.

Niedawno informowaliśmy, że większe strony fanowskie mają duże trudności z angażowaniem internautów. Przeniesienie interakcji na prywatne wiadomości może dodatkowo utrudnić promocję marki, gdyż zainteresowanie pojedynczymi użytkownikami nie będzie widoczne dla innych osób.

Czytaj także: Indyjski rząd będzie częściej wykorzystywał Facebooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik


Tematy pokrewne:  

tag strony fanowskietag promocjatag markitag funpagetag firmytag Facebook