Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nie zważając na zawieruchy gospodarcze, Amerykanie ochoczo sięgają do swych portfeli, by dokonywać zakupów świątecznych. Codziennie wydawane są w internecie setki milionów dolarów.

Po bardzo dobrych wynikach, jakie amerykański handel osiągnął w Czarny Piątek oraz w Cyber Poniedziałek, wielu oczekiwało, że później nastąpi znaczące spowolnienie. Konsumenci mieli bowiem skorzystać z promocji, jakie sklepy oferowały na samym początku sezonu zakupów świątecznych, by tym sposobem ograniczyć swoje wydatki.

Czytaj więcej: Cyber Poniedziałek: Wzrost o 33 proc.

Firma comScore publikuje najnowsze dane dotyczące e-handlu w Stanach Zjednoczonych. Wynika z nich, że od 1 listopada do 9 grudnia konsumenci za Oceanem wydali w sklepach internetowych 24,62 mld dolarów, czyli o 15 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Wynik to daleki od tego osiągniętego w Czarny Piątek (+26 proc.) czy Cyber Poniedziałek (+22 proc.), jednak nadal bardzo dobry, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę wysokie, jak na USA, bezrobocie, a także ryzyko kolejnej recesji.

O tym, że kryzys nie zagląda Amerykanom do portfeli, niech świadczy fakt, że z liczby siedmiu dni, w których obroty w handlu elektronicznym przekroczyły miliard dolarów, aż sześć jest z tego roku. Na czele zestawienia jest tegoroczny Cyber Poniedziałek z kwotą 1,25 mld dolarów. W pierwszej dziesiątce znajduje się tylko jeden dzień z roku 2009 - wtorek, 16 grudnia, gdy Amerykanie wydali online 913 mln dolarów.

Czytaj także: Coraz więcej kupujących w internecie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik