Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Za rok pojawić się ma smartfon stworzony przez firmę Amazon. Czy przykuje tak samo dużo uwagi, jak tablet Kindle Fire? Należy pamiętać, że na rynku smartfonów panuje znacznie większa konkurencja.

Kindle Fire, tablet firmy Amazon, ujrzał światło dzienne w zeszłym miesiącu, dopiero w tym tygodniu rozpoczęła się wysyłka urządzeń do sklepów. Znawcy branży nie mają wątpliwości - jeśli ktoś jest w stanie nawiązać walkę z Apple'em, to właśnie amerykański sklep internetowy. Posiada odpowiednie fundusze, determinację, a także globalną markę. Spekuluje się, że sprzedaż tabletu w tym kwartale wynieść może nawet 5 milionów urządzeń. W połowie miesiąca informowaliśmy, że zainteresowanie nim jest tak duże, że firma musiała zwiększyć liczbę zamówień.

Czytaj także: Kindle Fire kosztuje 209,63 USD

Jeszcze nie wiemy nawet, jaki jest poziom sprzedaży nowego tabletu, a już pojawiają się spekulacje na temat możliwego kolejnego kroku firmy Jeffa Bezosa. Citigroup twierdzi, że w czwartym kwartale 2012 roku Amazon zaprezentuje własnego smartfona. Z danych, które firma pozyskała z łańcucha dostaw, wynika, że Amerykanie pracują obecnie nad urządzeniem razem z Foxconn International Holding (FIH). Telefon miałby jednak zostać zbudowany przez TMS, należący do Hon Hai - podaje All Things Digital.

Produkcja smartfona kosztować ma 150-170 dolarów. Biorąc pod uwagę dotychczasową praktykę Amazonu, cena, jaka zaoferowana zostanie konsumentom, będzie bardzo zbliżona do kosztów produkcji. Firma udowodniła już, że jest gotowa ponieść na początku straty, licząc na późniejsze przychody z tytułu sprzedaży dodatkowych usług.

Ewentualna premiera nowego telefonu firmy Amazon postawi firmę w bezpośredniej konkurencji z Apple'em na kolejnym rynku - przypomnijmy, że obie firmy są rywalami na rynkach tabletów, muzyki cyfrowej czy e-książek.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *