Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Know-how zakupów grupowych według Firmin

27-09-2011, 22:20

Niejedna firma chciałaby takiego rozgłosu, jak firmy uczestniczące w zakupach grupowych. Bardzo niewiele firm chciałoby jednak tak wysokich prowizji. Jak negocjować z serwisami zakupów grupowych?

Sonda
Korzystasz z zakupów grupowych?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Zakupy grupowe dla konsumenta mają być okazją do oszczędzania. Dla lokalnej firmy oferującej vouchery - możliwością wypromowania się. Dla serwisu zakupów grupowych - źródłem dochodu. Poradnik Firmin.pl ma pomóc przedsiębiorcom, aby nie zostali poszkodowani.

„Zakupy grupowe. Know-how” to krótki poradnik opublikowany w formacie PDF, w przystępny sposób wyjaśniający tajemnice zakupów grupowych. Konsumenci dowiedzą się z niego, jak kupować z głową: na co zwrócić uwagę przy wybieraniu oferty i jak sobie poradzić, kiedy usługa nie spełniła oczekiwań.

Czytaj też: Hotprice: inny model wykorzystujący potencjał zakupów grupowych

Zakupy grupowe. Know-how
fot. - Zakupy grupowe. Know-how
Mikroprzedsiębiorcy w poradniku znajdą m.in. porady dotyczące negocjacji z serwisami pośredniczącymi, przygotowania firmy do wykonania wykupionych bonów i sposobów na zatrzymanie klientów zachęconych obniżką.

Pomysł stworzenia poradnika ma być odpowiedzią na potrzeby właścicieli małych i średnich firm, którzy nie do końca są zadowoleni ze współpracy z serwisami zakupów grupowych.

Poradnik w wersji dla konsumenta można pobrać jako PDF tutaj, a dla przedsiębiorcy - tutaj.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING