Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowe funkcje związane z bezpieczeństwem w mobilnym Facebooku

09-08-2011, 11:38

Użytkownicy mobilnej wersji usługi będą mogli teraz korzystać z dodatkowych rozwiązań.

Facebook testuje nowe rozwiązania dotyczące strumienia wiadomości, które mają zautomatyzować proces linkowania do stron fanowskich. Wkrótce inne aktualizacje udostępnione zostaną użytkownikom, którzy korzystają z mobilnej wersji serwisu.

>>Czytaj także: Zaproś znajomych do Google+ wysyłając link

Sonda
Komputery PC zostaną wyparte przez inne urządzenia?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według niedawnych doniesień zespołu społecznościowej usługi z mobilnego Facebooka korzysta ponad 250 milionów użytkowników na całym świecie. Aby mogli wygodnie przeglądać wiadomości od znajomych, na urządzeniach mobilnych witryna wyświetlana jest jednak w okrojonej wersji.

Już wkrótce z poziomu telefonu będzie można na przykład zresetować hasło do konta w witrynie. Użytkownicy będą mogli także zgłaszać treści, które ich zdaniem nie powinny znajdować się w Facebooku. Nie chodzi jednak bynajmniej o wprowadzenie przycisku "Nie lubię", lecz możliwość zwrócenia na dany materiał uwagi moderatora.

Według administracji witryny ponad 70 proc. zgłaszanych materiałów usuwanych jest przez internautów, którzy je zamieścili. Rozwiązanie już wkrótce ma zostać zaimplementowane w mobilnych wersjach aplikacji Facebooka dla iOS oraz Androida.

Nowe funkcje mobilne Facebooka
fot. - Nowe funkcje mobilne Facebooka
Warto przypomnieć, że społecznościowy gigant już od kilku miesięcy próbuje podnieść poziom bezpieczeństwa swojej usługi. W kwietniu firma zaprezentowała możliwość wykorzystywania połączeń HTTPS, które jednak automatycznie wyłączały się podczas korzystania z aplikacji niewspierających szyfrowania.

>>Czytaj także: Zatrzymano "króla spamu" z Facebooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Facebook