Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Współpraca TP i TVN z korzyścią dla klientów?

15-10-2010, 12:27

Internet dla klientów telewizji satelitarnej „n” i nowy pakiet kanałów telewizyjnych w ofercie Grupy TP będzie wynikiem współpracy pomiędzy Grupą TP i TVN. Nowa oferta telewizji satelitarnej może pojawić się jeszcze przed nowym rokiem.

Telekomunikacja Polska S.A. oraz TVN S.A. podpisały długoterminową umowę o współpracy. Wynikiem porozumienia ma być poszerzenie oferty Grupy TP w przypadku pakietów telewizyjnych, a dla TVN powiększenie udziałów w rynku dla telewizji satelitarnej „n”.

>> Czytaj też: Telewizja cyfrowa: lepsze oferty już pod koniec roku?

Sonda
Korzystasz z telewizji satelitarnej?
  • Tak
  • Tak, ale mam zamiar zrezygnować
  • Nie
  • Nie, ale mam zamiar podpisać stosowną umowę
wyniki  komentarze

W ramach umowy TP będzie świadczyć usługi szerokopasmowego dostępu do internetu, a także inne usługi telekomunikacyjne dla przyszłych klientów telewizji „n”. W ten sposób telewizja satelitarna „n” będzie oferowana w punktach sprzedaży Grupy TP. Dotychczas były to punkty w centrach handlowych.

Grupa TVN ma stać się głównym partnerem dla Grupy TP w zakresie dostarczania treści. W najlepszym przypadku poziom EBITDA Grupy TVN oraz TP w ciągu najbliższych pięciu lat ma wzrosnąć o ok. 100 mln zł. W najbliższym czasie obie firmy zaczną dostosowywać oferty płatnej telewizji do struktur i efektu końcowego porozumienia.

Do końca marca 2011 roku obie firmy mają podpisać ostateczną umowę, która będzie obejmować dotychczasowe porozumienia obu stron. Część z obecnych punktów sprzedaży telewizji „n” zostanie zlikwidowana, ponieważ - jak tłumaczy Karol Smoląg, rzecznik telewizji „n”, nie ma sensu utrzymywania dwóch punktów w jednym centrum, skoro salony TP dają większe możliwości.

>> Czytaj też: IT Fiction: "Zobaczcie, jakie są piękne!"

Obecnie telewizja „n” posiada 1/6 rynku telewizji satelitarnych w Polsce. Dane z pierwszego półrocza 2010 roku wskazują na 730 tys. użytkowników abonamentowych i 270 tys. użytkowników w formie prepaid.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

AOL przejmie Yahoo?