Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Seminarium Praktyczny E-BIZNES: Co warto (i trzeba) wiedzieć o SEO

PATRONAT MEDIALNY 17-10-2010, 21:53

Rynek marketingu internetowego rośnie. Wzrasta też świadomość istnienia tego obszaru, co skutkuje świadomymi decyzjami biznesowymi włączania go i wykorzystania w planowanych działaniach marketingowych (efekt synergii). Organizowane w listopadzie przez Most Wanted! Conferences Seminarium będzie poświęcone właśnie tematyce SEO.

SEO (Search Engine Optimization) obejmuje działania, które wiążą się z marketingiem internetowym z wykorzystaniem wyszukiwarek, przede wszystkim optymalizacji stron WWW. Właściwie jest to cały szereg wielu powiązanych ze sobą działań, które mają wpływ na miejsce, na którym pojawi się nasza strona w wynikach wyszukiwania.

Do wzięcia udziału w seminarium Praktyczny E-BIZNES: Co warto (i trzeba) wiedzieć o SEO organizatorzy zaprosili praktyków związanych z tym biznesem. Uczestnicy będą mieli możliwość osobistego spotkania z nimi, podyskutowania o najnowszych trendach w branży, a także zadawania pytań w dyskusji.

Prelegenci to:

  • Cezary Lech, SEO Director, współwłaściciel MaxROY.com
  • Piotr Guziur, właściciel Marketing Online
  • Andrzej Kasprzyk, Dyrektor Web and Information Services ISSA Polska, właściciel AdSecur
  • Łukasz Iwanek, właściciel Internetica
  • Zbigniew Nowicki, Dyrektor Zarządzający Bluerank, współwłaściciel Opiniac.com
  • Przedstawiciel SARE

W trakcie seminarium przewidziano również część praktyczną w postaci mini-warsztatu, podczas którego uczestnicy będą mieli okazję poćwiczyć praktyczne aspekty SEO pod okiem eksperta.

Jesteś pracownikiem działu marketingu i chcesz wiedzieć, na czym polega marketing w wyszukiwarkach? Pracujesz z agencjami reklamowymi i brakuje Ci wiedzy, by móc ich kontrolować, rozumieć i odczytywać wyniki z kampanii reklamowych? To seminarium jest dla Ciebie.

  • Usłyszysz o najnowszych czynnikach istotnych w pozycjonowaniu SEO.
  • Dowiesz się, dlaczego tekst na stronie jest ważny dla odwiedzających ją internautów i dla robotów wyszukiwarek.
  • Zobaczysz, jak Twoją stronę widzą roboty wyszukiwarek.
  • Poznasz narzędzia, którymi można się posługiwać, by mierzyć efekty działań SEO.
  • Dowiesz się, jak czytać raporty SEO przesyłane przez agencje reklamowe.
  • Dowiesz się, co jeszcze można zrobić, by skutecznie reklamować się w internecie.

Jesteś właścicielem witryny, sklepu internetowego i chcesz dowiedzieć się, jak samodzielnie wypozycjonować swoją stronę w wyszukiwarkach? Dowiesz się tego na Seminarium SEO.

  • Poznasz techniki, używane przez ekspertów od SEO. Każdy z czynników pozwoli skutecznie zbudować pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google.
  • Wreszcie dowiesz się, jak najszybciej wypozycjonować Twoją witrynę maksymalnie wysoko w rankingach wyszukiwania.
  • Dowiesz się też, jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu, które mogą usunąć Twoją witrynę z wyników wyszukiwania Google.
  • Wiedza na temat SEO umożliwi Ci samodzielnie pozycjonowanie stron!

Seminarium odbędzie się w klimatyzowanych salach Centrum Bankowo-Biurowego "Kaskada" w centrum Warszawy w dniach 8-9 listopada 2010 r. Odpowiednie dla wydarzenia menu lunchowe przygotuje szef kuchni restauracji "Manufaktura Smaq".

Szczegóły dotyczące programu seminarium oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie:

www.mostwanted.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik





Tematy pokrewne:  

tag SEOtag seminariumtag patronat DItag e-biznes