Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Niecodzienny sposób na promocję filmu w YouTube

06-08-2010, 19:12

Banery to już przeżytek. W czasach, gdy są one tak powszechne, jak powietrze, nikt nie zwraca na nie większej uwagi. Coraz częściej możemy za to obserwować ciekawe kampanie wykorzystujące potencjał serwisów społecznościowych.

Na ciekawy pomysł wpadli marketingowcy odpowiedzialni za reklamy filmu The Expendables - Niezniszczalni, którzy postanowili w interesujący sposób wykorzystać YouTube. 

>>Czytaj także: Rosja odcina obywatelom dostęp do YouTube

Nie jest to na szczęście kolejny nudny trailer, choć początkowo można odnieść takie wrażenie. Sylvester Stallone nie ma jednak zamiaru opowiadać o filmie. Zamiast tego... rozprawia się z atakującymi go postaciami z innych filmików.

Niecodzienną reklamę możecie zobaczyć w serwisie YouTube, na szczęście, choć zapowiada się groźnie, po przejściu na inne filmiki wszystko wraca do normy.

Choć jest to pierwsza tego typu kampania na YouTue, sam marketing szemrany w serwisach społecznościowych nie jest nowością. Jakiś czas temu w Dzienniku Internautów informowaliśmy o ciekawym wywiadzie, w którym szczegółowo omówiono metody i sposoby angażowania społeczności Facebooka.

>>Czytaj także: YouTube teraz z filmami do 15 minut


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING