Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

NetSprint.pl w międzynarodowym stowarzyszeniu AMEC

15-06-2010, 05:30

NetSprint.pl jako pierwsza polska firma monitorująca media dołączyła do Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (AMEC). Stowarzyszenie organizuje także szkolenia, przeprowadza badania dotyczące efektywności komunikacji oraz przyznaje nagrody dla organizacji i osób, które mierzą efekty swoich działań public relations.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Pomiaru i Oceny Komunikacji (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC), zrzesza firmy świadczące usługi związane z analizą treści przekazów medialnych i badaniami działań komunikacyjnych. Obecnie należą do niego podmioty z 32 krajów.

>> Czytaj też: NetSprint: ekspansja zagraniczna i 34% wzrostu w 2009 roku

Firmy należące do AMEC są zobowiązane przestrzegać Kodeksu Zapewnienia Jakości AMEC i dostarczać profesjonalnego, niezależnego i bezstronnego planowania, ewaluacji i badania działań komunikacyjnych.

Sonda
Czy do AMEC dołączą kolejne polskie firmy?
  • Tak
  • Im więcej tym lepiej
  • Nie
  • Jedna firma już wystarczy
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

We współpracy z amerykańskim Instytutem Public Relations (Institute for Public Relations) AMEC organizuje swoje roczne europejskie konferencje (European Measurement Summit), w których udział biorą przedstawiciele firm monitorujących media, dużych firm wdrażających złożone programy pomiaru efektywności komunikacji biznesowej oraz przedstawiciele świata naukowego. Najbliższa konferencja odbędzie się w czerwcu 2010 r. w Barcelonie.

Najnowszą inicjatywą AMEC jest powołanie w Stanach Zjednoczonych grupy inicjatywnej ds. badań agencyjnych. Jest to pierwszy międzynarodowy komitet organizacji, którego zadaniem jest zaangażowanie zawodowych badaczy – liderów opinii – w działania związane z ewaluacją skuteczności komunikacji. Dzięki tej współpracy AMEC zamierza rozwijać branżę mierzenia efektywności działań PR i zbudować świadomość konieczności badania działań komunikacyjnych.

>> Czytaj też: NetSprint dla norweskiej sieci reklamowej

- Dzięki członkostwu w AMEC uzyskujemy dostęp do najnowszej wiedzy na temat pomiaru i oceny efektywności działań komunikacyjnych, a także do najlepszych praktyk stosowanych na najbardziej rozwiniętych pod tym względem rynkach. Pozwoli to zaoferować naszym klientom usługi na najwyższym światowym poziomie. Kolejną korzyścią jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami specjalizującymi się w pomiarze efektów komunikacji z całego świata. Członkostwo w AMEC jest zgodne z naszym dotychczasowym zaangażowaniem w promowanie standardów mierzenia i oceny działań komunikacyjnych na polskim rynku i innych rynkach, na których obecnie działamy - mówi Anna Miotk, dyrektor rozwoju biznesu w NetSprint.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING


Tematy pokrewne:  

tag NetSprint.pltag monitoring mediówtag AMEC