Vectra ułatwia... rezygnację z usług

, 03-06-2009, 12:17

Operator Vectra, chcąc ułatwić klientom przetrwanie kryzysu, skrócił okresy zobowiązań umów promocyjnych i zniósł kary za zerwanie umowy dla osób, które utraciły pracę.

Vectra zmieniła zasady sprzedaży usług dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach.

Skróceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające z korzystania z różnych promocji. Umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy. Dłuższe umowy są skracane z 24 do 18 miesięcy.

Możliwe jest też zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.

Ponadto oferta "Happy Hours" to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, do których dociera Vectra.


Źródło: Vectra

Warto przeczytać:

Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
Komentarze archiwalne    Zobacz wszystkie (9)
To warto przeczytać












  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2014»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2014 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.