Vectra ułatwia... rezygnację z usług

, 03-06-2009, 12:17

Operator Vectra, chcąc ułatwić klientom przetrwanie kryzysu, skrócił okresy zobowiązań umów promocyjnych i zniósł kary za zerwanie umowy dla osób, które utraciły pracę.

Vectra zmieniła zasady sprzedaży usług dostępu do internetu oraz telefonii stacjonarnej - kupowanych zarówno pojedynczo, jak i w tzw. paczkach.

Skróceniu ulegają dotychczasowe okresy zobowiązań, wynikające z korzystania z różnych promocji. Umowy zawierane dotychczas na 12 miesięcy zachowują swoje postanowienia przez okres 9 miesięcy. Dłuższe umowy są skracane z 24 do 18 miesięcy.

Możliwe jest też zniesienie ewentualnych konsekwencji finansowych, wynikających z rozwiązania umowy promocyjnej przez abonenta, który nie ze swojej winy stracił zatrudnienie.

Ponadto oferta "Happy Hours" to możliwość podpisania na specjalnych warunkach umowy przez abonenta, który przyjdzie do Salonu Firmowego lub Biura Obsługi Klienta Vectry w określonych godzinach. Godziny te są ustalane indywidualnie w poszczególnych miejscowościach, do których dociera Vectra.


Źródło: Vectra
Newsletter
Darmowy Newsletter
Więcej takich wiadomości na Twój e-mail!

  

Warto przeczytać:

Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
Komentarze archiwalne    Zobacz wszystkie (9)
To warto przeczytać








  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Serwisy specjalne:
Wydarzenia:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2014 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.