Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mimo że rok 2008 to przede wszystkim wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, to coś innego przykuło uwagę internautów.

Yahoo podsumowało wyniki zapytań internautów za ostatni rok. Ogłaszane corocznie od ośmiu lat rezultaty nie pozostawiają żadnych wątpliwości co do tego, kim najbardziej interesują się użytkownicy internetu. Podobnie jak w latach poprzednich, pierwsze miejsce zajęła Britney Spears. Jej triumfalny powrót na scenę z najnowszą płytą i trzema nagrodami MTV był zdecydowanie wydarzeniem roku dla wielu osób na całym świecie.

Barack Obama, wybrany w zeszłym miesiącu na 44. prezydenta Stanów Zjednoczonych, znalazł się na szczycie listy najczęściej wyszukiwanych polityków, a w zestawieniu ogólnym zajął najniższe miejsce podium. Wyżej od niego znalazł się koncern medialny World Wrestling Entertainment. Niemniej jednak to informacje o wygranej Obamy były najczęściej klikanymi na stronach Yahoo w ostatnim roku.

Mocno dający się we znaki kryzys ekonomiczny, zwłaszcza w krajach rozwiniętych, znalazł swoje odzwierciedlenie w zapytaniach internautów. Ceny ropy naftowej, złota, notowania nowojorskiego indeksu Dow Jones czy AIG były najczęstszymi pojęciami ekonomicznymi roku 2008. Pierwszą dziesiątkę tego notowania zamknęła konsolidacja długów.

Huragany Gustav i Ike, które spustoszyły południowe Stany Zjednoczone oraz Karaiby, mężczyzna w ciąży, wybory prezydenckie w USA, Irak i Afganistan - to także czołowe terminy wyszukiwane przez internautów w kategorii wydarzeń 2008 roku.

Wyniki wyszukiwań potwierdzają, że jesteśmy nastawieni głównie na rozrywkę. Nie umykają jednak naszej uwadze także ważne wydarzenia polityczne, społeczne czy ekonomiczne, zwłaszcza te, które mają zasięg światowy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Yahoo