Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Netia odpowiedziała dziś na ostatnie obniżki cen neostrady, wprowadzając szybsze łącza o przepustowościach 10 i 20 Mbps (downstream), które w promocji kosztują 69 zł brutto. Obie opcje są dostępne za tę cenę zarówno na bazie usługi hurtowej TP (BSA), jak i na sieci własnej Netii oraz uwolnionych liniach TP (LLU).

Netia - nowa ofertaWspomniane oferty są dostępne w cenie 69 zł w umowach na 24 miesiące. Netia utrzymała także dotychczasowe warunki dla pozostałych przepustowości w cenach 49 i 59 zł (w zależności od technologii odpowiednio 1 lub 4 Mb/s i 2 lub 8 Mb/s).

Operator kusi także nowych klientów usług pakietowych (internet i telefon) oferując routery Wi-Fi w cenie 1 zł. Co więcej, klienci, którzy zamówią pakiet internet i telefon, nie zapłacą abonamentu telefonicznego przez 4 miesiące - informują przedstawiciele Netii.

O wyborze oferty decyduje cena, nie przepustowość

Według badań GfK Polonia, przeprowadzonych dla Netii we wrześniu 2009, najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze oferty i dostawcy w Polsce jest cena, a nie przepustowość internetu. 44 proc. badanych wskazało na cenę, a 15% na prędkość jako kluczowy element wpływający na wybór.

Zdaniem Netii coraz niższe ceny za wyższe przepływności to także szansa dla Polski na przesunięcie wzwyż na światowych rankingach dostępu do internetu. Według danych OECD w październiku 2009 roku Polska znajdowała się na 27 miejscu, jeśli chodzi o średnią miesięczną cenę za 1 Mbps.

>> Czytaj też: Wojna cenowa o internet dla firm

- Im szybciej, tym lepiej. I to zarówno dla klientów, jak i dla Netii. Nie mamy wojny cenowej, bo nawet po obniżkach oferta TP ledwie zbliżyła się do poziomu, jaki oferujemy tam, gdzie mamy swobodę kształtowania oferty. Nie jest to też rewolucja, a raczej późne zaadresowanie przez TP potrzeb ok. 20 proc. grupy najbardziej zaawansowanych użytkowników - powiedział Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu Netii. – Netia niezwłocznie korzysta z pojawiających się możliwości. Mogę też zapewnić, że w przyszłości nasza reakcja będzie co najmniej równie szybka - dodał Grzegorz Esz.

Dzięki zwiększeniu udziału wyższych przepływności wzrost ARPU (średni przychód na użytkownika) z nowej sprzedaży Netia szacuje na 2-5%.

>> Czytaj też: Neostrada "naprawdę tanio"


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:






fot. Freepik




fot. Freepik