Netia nie nadąża z obsługą nowych klientów

Tomasz Świderek 15-12-2009, 21:33

Netia stała się ofiarą własnego sukcesu. Dzięki silnej kampanii reklamowej i dobrej ofercie zdobywa więcej klientów niż jest w stanie obsłużyć.

Netia z dumą informuje, że ostatnia kampania reklamowa usług szerokopasmowego internetu przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Od jej rozpoczęcia firma zdobyła ponad 40 tys. nowych klientów, co pozwoliło jej podnieść tegoroczne prognozy liczby użytkowników szerokopasmowego internetu.

Niestety coraz więcej osób, które z usług Netii zamierzały korzystać wykorzystując łącza Telekomunikacji Polskiej, ma kłopoty. TP zgodnie z ustalonym z Netią terminem odłącza klientów przechodzących do Netii, ale Netia nie zaczyna im świadczenia usług.

>> czytaj też: Problemy z łączem Netii na linii TP

– Codziennie aktywujemy ponad tysiąc nowych usług, a przypadki, w których określony w umowie czas aktywacji jest przekroczony, należą do rzadkości – zapewnia Karol Wieczorek z biura prasowego Netii. Z DGP w sprawie kłopotów z uruchomieniem internetu przez Netię w ostatnich tygodniach kontaktowało się kilkunastu czytelników. Kilku z nich umowy podpisało we wrześniu i zgodnie z zapowiedziami miało zmienić operatora w grudniu, gdy skończy się stara umowa z TP.

– Skala zainteresowania klientów obecną promocją przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania i doprowadziła do czasowego wyczerpania zapasów określonego typu sprzętu – tłumaczy Karol Wieczorek.

Więcej w Forsal.pl

Forsal.pl

 

 

>> czytaj też: Netia: Monopol na internet w budynku - to sprawa deweloperów i spółdzielni


Następny artykuł » zamknij

Wirtualne waluty do wymiany

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
  
znajdź w serwisie

Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031