Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

NetArt uruchamia Program Afiliacyjny

20-08-2010, 10:20

NetArt przygotował dla swoich klientów kolejną po Programie Partnerskim propozycję, dzięki której mogą zdobywać nagrody rzeczowe oraz pieniężne.

Program skierowany jest do wszystkich klientów serwisu – skorzystać z niego mogą zarówno osoby fizyczne, jak i firmy. Ideą jest zachęcenie dotychczasowych klientów do polecania usług serwisu nazwa.pl firmom.

Program Afiliacyjny w nazwa.pl został tak opracowany, aby obie strony mogły czerpać z niego korzyści. Klient polecający działa w podobny sposób, jak przedstawiciel, poleca produkt sprawdzony przez siebie, z którego działania jest zadowolony. Taka rekomendacja ma większą siłę, niż jakakolwiek reklama – wyjaśnia Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt.

>> Czytaj też: SalesNet360: Sprawdź, ile sprzedajesz dzięki reklamie

Sonda
Korzystasz z programów partnerskich?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W Programie Afiliacyjnym klient otrzymuje nagrodę za każdą poleconą firmie usługę serwera lub strony WWW. Ponadto sam wybiera, czy chce otrzymać nagrodę rzeczową czy gratyfikację pieniężną. Za każdą usługę klient polecający może otrzymać 100 zł, natomiast za jej przedłużenie przez firmę 200 zł. Rekomendując usługi nazwa.pl jednej firmie, użytkownik może zgarnąć nawet 600 zł.

Program Afiliacyjny to także korzyści dla drugiej strony obejmujące możliwość testowania usługi serwera wraz z pakietem darmowego oprogramowania oraz strony WWW przez 6 miesięcy za 0 zł. Dodatkowo każdy klient, który skorzysta z kodu afiliacyjnego, otrzyma prezent w postaci szyfrowanego pendrive’a Kingston 4 GB.

Schemat Programu Afiliacyjnego NetArt
fot. - Schemat Programu Afiliacyjnego NetArt
 - W Programie Afiliacyjnym może wziąć udział każdy klient nazwa.pl. Wystarczy, że aktywuje kod afiliacyjny po zalogowaniu w swoim Panelu Klienta, a następnie przekaże firmom, które wprowadzą go do systemu w trakcie zamawiania usług serwera lub strony WWW. Kody zdobyć można na kilka sposobów, klienci otrzymują je bezpośrednio od nas, zamieszczane są także w różnego rodzaju magazynach, można także je wygenerować na stronie nazwa.pl – tłumaczy przedstawiciel NetArt. – Istotnym faktem jest, iż przedsiębiorstwo nie jest zobligowane do ich prolongaty po zakończeniu promocyjnego okresu abonamentowego. Jest to zatem także bardzo korzystne szczególnie dla przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają działalność i nie posiadają dużych budżetów na promocję – dodaje.

>> Czytaj też: Bankier.pl: 10 sposobów na zarobek w sieci

Więcej o Programie Afiliacyjnym przeczytać można na blogu NetArt pod adresem: blog.netart.pl/2010/07/19/program-afiliacyjny-w-nazwa-pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR