Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

nc+ rezygnuje z droższych pakietów. Co na to internauci?

12-04-2013, 00:15

Wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz - przyznaje Julien Verley, prezes platformy cyfrowej nc+.

- Jesteśmy teraz maksymalnie skupieni na dotarciu do klientów. Gdybyście przyjechali pod naszą siedzibę którejkolwiek z ostatnich nocy, widzielibyście palące się tu całą dobę światło - zapewnił w rozmowie z Rzeczpospolitą Julien Verley, prezes nc+. Firma zdecydowała się już na pierwsze zmiany pod wpływem ostrej krytyki ze strony internautów.

nc+

Niższe ceny czy kolejna porażka?

Sonda
nc+ zdoła udobruchać klientów?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Verley tłumaczy, że najdroższy pakiet za 199 złotych został całkowicie usunięty z oferty, a pozostawione zostały wyłącznie te w przedziale 39-119 złotych. Wymagający użytkownicy będą mieli możliwość wykupienia dodatkowych opcji (np. HBO, Cinemax czy Multiroom) w osobnych pakietach.

Choć pomysł na pierwszy rzut oka wydaje się świetny, klienci dostrzegają w nim sporą wadę - ceny wciąż wydają się zbyt duże. Wygląda mi na to, że ten pakiet za 119 złotych, plus dokupienie HBO, Filmboxa i Cyfry premium, ostatecznie i tak będzie kosztowało 199 złotych - pisze jeden z internautów. - To kolejna porażka.

Główny problem to zbyt wiele nowości?

- Spędziliśmy wiele godzin, zastanawiając się, co spowodowało, że znaleźliśmy się właśnie w takim punkcie. I naszym głównym wnioskiem było to, że wprowadziliśmy zbyt wiele zmian naraz - wyjaśnił prezes nc+. W tym przypadku również internauci nie wydają się przekonani. Trzeba było doić klientów na raty - czytamy w jednym z komentarzu na Facebooku. 

Obserwując komentarze internautów, wciąż trudno doszukać się pozytywnych opinii. Choć zmiany w ofercie bez wątpienia należy zaliczyć na plus, do zażegnania wizerunkowego kryzysu prawdopodobnie potrzebne będzie znacznie więcej czasu. Jak informowaliśmy w Dzienniku Internautów w tym tygodniu, zdaniem założyciela First PR "za dwa miesiące mało kto będzie o tym pamiętał".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Rzeczpospolita