Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

nc+ przeprasza za trudności komunikacyjne. Czy naprawdę w tym problem?

28-03-2013, 16:55

Aroganckie komentarze szefów nc+ tylko rozjuszyły internautów. Wydaje się jednak, że źródło problemów leży gdzie indziej.

- Reakcja abonentów na ofertę nc+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi - poinformowali w komunikacie przedstawiciele nowej platformy telewizyjnej. - Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów.

nc+

Problem nie tkwi w komunikacji?

Choć przedstawiciele nc+ posypują głowy popiołem, klienci wydają się dalecy od zadowolenia. Internauci zauważają przede wszystkim, że źródłem problemów nie jest utrudniona komunikacja, a po prostu niezbyt atrakcyjna oferta - zwykle wiążąca się z droższymi cenami oraz mniejszą ilością kanałów niż dotychczas.

Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt - dodają przedstawiciele nc+. Aby uspokoić nieco klientów, firma zaproponowała także trzymiesięczny bezpłatny dostęp do niektórych kanałów z droższych pakietów (m.in. MiniMini+ HD, Ale Kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, TeleToon+ HD/Hyper+ HD).

Naganne praktyki i kiepska oferta?

Sonda
nc+ straci część klientów przez problemy wizerunkowe?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Przypomnijmy, że platforma nc+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ (dotychczas ok. 1,5 miliona klientów) z telewizją n (ponad 1 milion abonentów). Migracja użytkowników do nc+ wywołuje jednak wiele kontrowersji, a klienci skarżą się m.in. na wyższe opłaty oraz naganne praktyki.

Dotychczasowi abonenci Cyfry+ i telewizji n mają zostać na przykład automatycznie przeniesieni do nc+ już 1 maja - jeśli tylko zignorują list przesłany przez właściciela platformy. Wystarczy więc nie zauważyć wiadomości, która przypomina po prostu jedną z licznych ulotek reklamowych, by już od maja płacić więcej za usługi nc+.

Choć przedstawiciele nc+ przyznają się do porażki komunikacyjnej, problem wydaje się znacznie głębszy. Zapewnienie lepszego wsparcia dla zirytowanych klientów może wiele nie dać, bo sama oferta pozostaje niezmienna - jak zresztą już wcześniej zapewniali szefowie nc+.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR