Naucz się projektować gry. 10 e-booków dla projektantów gier

01-08-2018, 10:27

Projektowanie gier, wzbogacanie gier o nowe elementy, wykorzystanie Unity, OpenGL czy HTM5, CSS i JavaScript do tworzenia gier, publikowanie gier i zarabianie na nich, rozpoczynanie przygody z programowaniem od gier - takie tematy znajdziecie w proponowanych dziś 10 e-bookach dla (przyszłych) projektantów gier.

Jacob Seidelin "HTML5. Tworzenie gier"

Nie najmłodsza już, ale ogólnie chwalona książka dla tych, którzy chcą poznać podstawy tworzenia prostych gier w HTML5. Aby w pełni skorzystać z książki, konieczna jest znajomość HTML5, CSS i JavaScript.

HTML5. Tworzenie gier

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

Jon Manning, Paris Buttfield-Addison "Unity. Tworzenie gier mobilnych"

Poradnik tworzenie gier mobilnych na różne platformy w środowisku Unity został przygotowany przez praktyków - projektantów gier i narzędzi do ich tworzenia. W książce zamieszczono dużo informacji przydatnych  do zrozumienia i poznania środowiska Unity.

Unity. Tworzenie gier mobilnych

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Arkadiusz Brzegowy "Tworzenie gier multiplayer dla programistów Unity. Poziom pierwszy. Kurs video"

Umiesz projektować gry 2D dla jednego gracza w Unity? Naucz się od strony teoretycznej i praktycznej, jak stworzyć gry dla wielu graczy. Zasady projektowania gier sieciowych podane są w przystępnej i łatwej do wykorzystania formie kursu wideo.

Tworzenie gier multiplayer dla programistów Unity. Poziom pierwszy. Kurs video

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Juriy Bura, Paul Coates "Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript"

Poradnik dla osób znających języki HTML5, CSS3 i JavaScript, a chcących rozpocząć przygodę z projektowaniem gier dla systemu Android. Oceniany jest jako przystępny i konkretny.

Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

"OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII"

Jedno z nielicznych opracowań na temat OpenGL, API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym, co sprawia, że znakomicie nadaje się do wykorzystania w projektowaniu gier. Książka napisana przystępnie i konkretnie, zawiera szereg przykładów.

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Arkadiusz Brzegowy "Unity dla dzieci. Stwórz własną grę 2D. Kurs video"

Pierwsze zetknięcie dziecka z poważnym programowaniem? Można własna gra na silniku Unity? Kurs wideo Arkadiusza Brzegowego nie tylko wprowadzi w aspekty merytoryczne. Będzie też dobrą szkołą podejścia do programowania, według słów autora: Zaczynajcie od małych projektów, ale każdy starajcie się doprowadzić do końca. Napotkane problemy rozwiązujcie, zamiast je omijać. Właśnie na tym etapie najszybciej nabywa się doświadczenia.

Unity dla dzieci. Stwórz własną grę 2D. Kurs video

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Scott Rogers "Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe"

Poradnik, który pomoże tworzyć gry dotykowe. Przedstawia źródła sukcesu popularnych gier oraz wyjaśnia, jak przygotować fabułę i bohaterów w świecie wciągającym, a jednocześnie fizycznie wiarygodnym. Wskazuje, na co zwrócić uwagę, przy tworzeniu  wyróżniających się gier.

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

K. Bunyan "HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i Javascript"

Solidna książka pozwalająca na rozpoczęcie przygody z programowaniem gier - rozpoczyna od zagadnień łatwych, pozwalających się oswoić z tematem i stopniowo pokazuje, jak udoskonalać swoje gry, stosując bardziej skomplikowane rozwiązania.

K. Bunyan. HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i Javascript

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Arkadiusz Brzegowy "Unity. Publikacja gry w AppStore i Windows Store. Kurs video"

Gry publikowane w AppStore i (może mniej chętnie) w Windows Store? Dwugodzinny kurs wideo przeprowadzi Cię przez umieszczanie gry w tych sklepach i pozwoli ominąć rafy samodzielnego pokonywania wyznaczonych przez nie procedur.

Unity. Publikacja gry w AppStore i Windows Store. Kurs video

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

 

Piotr Stalewski "Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych"

I na okrasę książka niezupełnie dla programisty, ale warta przeczytania przez osoby początkujące na rynku aplikacji mobilnych. Pozwala zdobyć podstawy i usystematyzować już posiadane informacje.

Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej


To warto przeczytać


fot. Oracle





fot. yto



Komentarze
comments powered by Disqus
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.