Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku w Polsce i na świecie (wideo)

21-12-2011, 21:55

Teledysk do utworu "Nie ma cwaniaka na Warszawiaka" był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Do serwisu tego co minutę trafia 48 godzin materiałów wideo z całego świata, a użytkownicy wciąż nie mają dość - w 2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad bilion razy.

W skali globalnej najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część dotyczyła relacjonowanych również przez media wydarzeń, między innymi trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, „arabskiej wiosny” czy śmierci Osamy Bin Ladena.

W 2011 roku największą oglądalność wśród polskich użytkowników YouTube miały filmy:

 

  1. projekt warszawiak: nie ma cwaniaka na warszawiaka (dir.k.skonieczny&m.starzecki), 3447658 odtworzeń
  2. Pale kid from Poland - MC 'Silk', raps in 2 languages, 10% faster than, 2645454 odtworzeń
  3. Ukryty polski - MEGA MIX !!!, 1959964 odtworzeń
  4. KlejNuty - Krzysiu, 1645908 odtworzeń
  5. Niekryty Krytyk ocenia: Telezakupy, 1624776 odtworzeń

Ranking obejmuje materiały przygotowywane przez użytkowników, więc na liście nie znalazł się występ Michała Szpaka z X Factora (prawie 2,2 mln odtworzeń) oraz wirusowa reklama Tesco z księdzem Natankiem (1,8 mln odtworzeń) - zajęłyby odpowiednio 3 i 5 miejsce.

Najczęściej oglądanymi polskimi wideoklipami były:

 

  1. GrubSon ft Emilia - Naprawimy to (official video) HD, 4434281 odtworzeń
  2. Blue Cafe - Buena, 4421072 odtworzeń
  3. Ewa Farna - Bez Lez, 4129756 odtworzeń

Najczęściej oglądanymi zagranicznymi teledyskami muzycznymi na YouTube w Polsce były:

 

  1. Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull
  2. Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
  3. Mirami - Sexualna ft. Vova Zi Lvova

Czytaj też: Czego szukali Polacy w 2011 roku? (wideo)

Najczęściej oglądanymi materiałami wideo na świecie były:

 

  1. Rebecca Black - Friday (OFFICIAL VIDEO)
  2. Ultimate Dog Tease
  3. Jack Sparrow (feat. Michael Bolton)

Najczęściej oglądanymi teledyskami na świecie, umieszczonymi przez wytwórnie muzyczne były:

 

  1. Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull
  2. LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock
  3. Bruno Mars - The Lazy Song [Official Video]

Więcej informacji na temat najbardziej wpływowych klipów wideo z całego świata można znaleźć na: www.youtube.com/rewind. Poniżej zamieszczamy najpopularniejszy wideoklip w Polsce na YouTube:


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR