Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nadchodzi PR-day. To okazja do nauki i networkingu

03-06-2019, 15:39

Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.

Udział w wydarzeniu pozwoli na kontakt z ekspertami z wielu dziedzin. Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i szacunku wśród klientów, a Mariusz Sokołowski pokaże w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku.

Wycena usług PR to jeden z najczęstszych dylematów, które pomoże rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie, ile tak naprawdę jest warta praca PR-owca.

Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku wielu firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.

Prowadzenie działań wizerunkowych we współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Garść wskazówek od Magdaleny Urbaniak.

Podczas wydarzenia zostaną omówione kwestie ochrony wizerunku, RODO oraz praw autorskich. Prelekcję poprowadzą niezawodni adwokaci Agnieszka Zwierzyńska i Marek Korcz.

W jaki sposób na kreowanie wizerunku marki wpływają doświadczenia klienta? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna-Kasdepke odpowie na te pytania.

Dlaczego warto wziąć udział w PR-day?

  • otrzymasz dostęp do prezentacji ze wszystkich wystąpień i dodatkowo coś EKSTRA: listy protipów do wykorzystania w codziennej pracy,
  • nauczysz się budować relacje w oparciu o nowoczesne technologie komunikacyjne,
  • dowiesz się, jakie działania warto podejmować, a czego unikać dbając o reputację,
  • nauczysz się skutecznie walczyć z czarnym PR-em w sieci,
  • dostaniesz szansę na branżowy networking – zdobędziesz wartościowe kontakty.
Wydarzenie jest biletowane.

Źródło: WhitePress


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR