Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na Social Media Convent utalentowani wykonawcy wesprą Fundusz Dzieci Osieroconych

PATRONAT MEDIALNY 12-04-2016, 07:06

Śpiew, muzyka, teatr – to tylko niektóre elementy, które będą towarzyszyć tegorocznej, czwartej edycji Social Media Convent w Gdańsku (21-22 kwietnia 2016). Pomiędzy dwoma dniami wypełnionymi prelekcjami, wiedzą i networkingiem, w Starym Maneżu odbędzie się after party połączone z talent show z udziałem artystów.

Choć tradycyjnie wstęp na wydarzenie mają jedynie uczestnicy konferencji, z uwagi na szczytny charakter akcji jej organizatorzy, agencja Personal PR, zaprasza również 50 pierwszych osób spoza Social Media Convent. Koszt uczestnictwa, płacony przy wejściu, to 15 zł. Dochód z wydarzenia przeznaczony zostanie na cele charytatywne.

Social Media Convent to organizowane przez agencję Personal PR wydarzenie, które od 2013 przyciąga marketerów i specjalistów w dziedzinie social media. Konferencja sukcesywnie się rozrasta – niegdyś trwała jeden dzień. W tym roku po raz drugi odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności i potrwa dwa dni, pomiędzy którymi odbędzie się tzw. after party, impreza, która swoją nazwę zachowała jeszcze z czasów jednodniowych edycji wydarzenia. Jej tegoroczna oprawa będzie wyjątkowa.

Na Social Media Convent utalentowani wykonawcy wesprą Fundusz Dzieci Osieroconych

– W tym roku uczestników Social Media Convent zapraszamy do Starego Maneżu mieszczącego się w Garnizonie Kultury w Gdańsku. To nie przypadek, że przeniesiemy się do miejsca, które znane jest z koncertów i wydarzeń kulturalnych. After party będzie towarzyszyć muzyczna atmosfera, ale nie tylko! Wystąpią utalentowani artyści i znani performerzy – wszystko po to, by wspomóc fundusz dziecięcy prowadzony przez Fundację Hospicyjną z Gdańska – mówi Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia.

Na scenie Social Media After Party pojawią się m.in. Band24, grupa Michała Sadowskiego, CEO Brand24; grupa teatralno-kabaretowa Peleton; Aleksandra Mokwa, znana jako Ida; Anna-Maria Wasilewska i inni.

W programie after party, oprócz pokazu talentów, wyniki Case Study Festiwal, czyli konkursu na najlepsze kampanie 2015 roku. Wśród nominowanych znalazły się agencje obsługujące takie marki jak Coca-Cola, Tiger czy Orange Polska. Zwycięzcy otrzymają bursztynowy dźwig, statuetkę autorstwa Emilii Kohut ufundowaną przez Miasto Gdańsk.

– Wielkie show, niesamowici artyści, duże kampanie i szczytny cel. To będzie na pewno jedno z niezapomnianych after party podczas Social Media Convent, choć takich nie brakowało – mówi Karolina Janik. – Zapraszamy serdecznie!

Przypomnijmy, w poprzednich latach jedna z imprez towarzysząca wydarzeniu odbyła się m.in. w garażu Gdańskiego Inkubatora, gdzie zamiast samochodów stanęło tzw. Bungee Run.

After Party towarzyszące Social Media Convent rozpocznie się w Starym Maneżu w czwartek, 21 kwietnia o godz. 20:00. Koszt biletu (przy odliczonej kwocie) dla osób spoza konferencji to 15 zł. Wszystkie prelekcje podczas tegorocznego Social Media Convent odbędą się w dniach 21-22 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Zapisy oraz program na stronie: www.socialmediaconvent.pl.

Darmowa wejściówka - możesz ją mieć!

Dla Czytelników Dziennika Internautów mamy jeden pojedynczy bilet na dwa dni wydarzenia, włączając after party. Aby zdobyć wejściówkę, wyślij e-mail na adres redakcja@di24.pl, odpowiadając na pytanie: dlaczego akurat Ty powinnaś/powinieneś wziąć udział w Social Media Convent? Czekamy na maile do czwartku 14 kwietnia, do godz. 20.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie:



    Ostatnie artykuły:


    fot. Samsung



    fot. HONOR