Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

MySpace nie ustaje w staraniach wygrania rywalizacji z serwisem Facebook. Pomóc ma w tym kolejne zawarte z Google porozumienie.

Z liczbą prawie 130 milionów użytkowników serwis społecznościowy MySpace jest bez wątpienia jednym z liderów tego rozrywkowego segmentu internetu. Jego właściciele zdają sobie jednak sprawę, że nie można spoczywać na laurach i szukają kolejnych możliwości rozwoju. Taką szansę dać może zawarte właśnie porozumienie z Google.

Umowa między obiema firmami jest dla MySpace zwieńczeniem 7-miesięcznego okresu starań, by dostęp do serwisu stał się łatwiejszy i bardziej przyjazny. System logowania "MySpaceID" ma w zamyśle stać się kompatybilny z jak największą liczbą serwisów i stron internetowych tak, by w każdym momencie możliwe było korzystanie z serwisu, bez konieczności logowania się przez stronę główną.

News Corp., do którego należy serwis, liczy, że popularność Google pomoże w walce z największym konkurentem, którym jest Facebook. Ten jednak nie czeka z założonymi rękoma i podejmuje podobne, co rywal, kroki. Stworzony system "Facebook Connect" ma identyczne założenia, co "MySpaceID" - pisze agencja AP.

MySpace i Google rozpoczęły współpracę rok temu, gdy razem zaczęły promować usługę "OpenSocial" jako konkurenta dla analogicznego produktu Facebook. Od pewnego czasu obie firmy współpracują także na polu reklamy, więc zawarte właśnie porozumienie wydaje się być naturalną konsekwencją.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *