Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

MyGuidie w nowej odsłonie promuje również wydarzenia

06-12-2011, 14:06

Ładniejsza, użyteczniejsza i po prostu lepsza - tak nową stronę główną MyGuidie opisują autorki witryny, która w obecnej formie rusza na podbój międzynarodowego rynku.

Witryna MyGuidie będzie teraz, oprócz ofert przewodników, promowała również unikalne wydarzenia i ciekawe zajęcia, które proponować mają pasjonaci z całego świata. Autorki strony nie ukrywają, że w rozwoju projektu niezwykle istotne były rady specjalistów oraz udziały na branżowych spotkaniach.

Czytaj także: Polskie firmy nominowane do The Europas Awards

- Amatorzy fotografii mogą oferować sesje zdjęciowe, mistrzowie kuchni warsztaty kulinarne, zaś bywalcy klubów oprowadzenie po najciekawszych dyskotekach w okolicy - tłumaczy Paulina Wardęga z MyGuidie. Witryna ma być przeznaczona zarówno dla turystów, jak i osób, które po prostu chcą lepiej poznać swoją okolicę.

Jak mówi Wardęga, obecnie wysiłki zespołu witryny koncentrują się na podboju europejskiego rynku, który generuje ponad połowę międzynarodowych przylotów i jest turystycznym centrum świata. Jesteśmy w trakcie budowania sieci ambasadorów, którzy będą rozmawiać w naszym imieniu z użytkownikami z poszczególnych miast i krajów, gdyż w naszej branży ścisły kontakt z rynkami krajowymi odgrywa kluczową rolę - wyjaśnia przedstawicielka MyGuidie.

Serwis MyGuidie zyskał dużą popularność po tym, jak zespół witryny zdecydował się sprzedać 1% projektu, by sfinansować jego rozwój. Paulina Wardęga, zapytana o plany związane z zarabianiem na stronie, na razie poinformowała wyłącznie o 15% prowizjach pobieranych od osób dokonujących rejestracji oraz planach uczestnictwa w programach partnerskich.

Już 17 grudnia będziecie mieć okazję celebrować razem z zespołem MyGuidie start nowej wersji na Launch Party, które odbędzie się w Warszawie, w centrum startupowym Reaktor.net. Organizatorzy zapewniają przekąski, karaoke i networking. Aby znaleźć się na liście zaproszonych, wystarczy zarezerwować udział w evencie na MyGuidie (pierwsze pięć osób, które dokona rezerwacji, podając przy tym hasło "Dziennik Internautów", otrzyma 25% rabatu).

Czytaj także: Właściciele MyGuidie sprzedają 1% swojego serwisu (+ wywiad wideo)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR